[SFML] Jak poprawnie napisać platformówkę
Ostatnio zmodyfikowano 2012-03-31 09:46
ison |
» 2012-03-30 18:41:43 sf::Clock Clock; float last_time = 0.f;
w pętli: printf( "%.2f\n", 1.f /( Clock.GetElapsedTime() - last_time ) ); last_time = Clock.GetElapsedTime();
|
|
diego997 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-03-30 18:44:35 Przy jednym obiekcie 700+ przy 7 300+ |
|
hincu |
» 2012-03-30 18:50:24 @ison nie chce mi sie teraz grzebac w archiwum forum sfml( jesli jakies jest) robili nowe forum i stare tematy zostaly wywalone a tam gdzies byl temat o tym jak sfml 1.6 liczy wszystko : P |
|
diego997 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-03-31 09:33:19 Słyszałem o czymś takim jak tworzenie gry na siatce na czym to polega ? |
|
hincu |
» 2012-03-31 09:46:42 chyba chodzi tobie o kafelki : P |
|
1 « 2 » |