Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[SFML] Jak poprawnie napisać platformówkę

Ostatnio zmodyfikowano 2012-03-31 09:46
Autor Wiadomość
ison
» 2012-03-30 18:41:43
C/C++
sf::Clock Clock;
float last_time = 0.f;
w pętli:
C/C++
printf( "%.2f\n", 1.f /( Clock.GetElapsedTime() - last_time ) );
last_time = Clock.GetElapsedTime();
P-53512
diego997
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-03-30 18:44:35
Przy jednym obiekcie 700+ przy 7 300+
P-53513
hincu
» 2012-03-30 18:50:24
@ison nie chce mi sie teraz grzebac w archiwum forum sfml( jesli jakies jest) robili nowe forum i stare tematy zostaly wywalone a tam gdzies byl temat o tym jak sfml 1.6 liczy wszystko : P
P-53514
diego997
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-03-31 09:33:19
Słyszałem o czymś takim jak tworzenie gry na siatce na czym to polega ?
P-53558
hincu
» 2012-03-31 09:46:42
chyba chodzi tobie o kafelki : P
P-53560
1 « 2 »
Poprzednia strona Strona 2 z 2