[c++] Snake w konsoli
Ostatnio zmodyfikowano 2012-04-03 18:10
Katruf Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[c++] Snake w konsoli » 2012-04-01 13:52:12 Witam piszę aktualnie grę w konsoli wszystko mi elegancko wychodzi do momentu rysowania na ekranie tzn mam problemy z wydajnością std::cout i tekst nie pojawia się jednocześnie co sprawia że cały ekran miga i nie da się grać czy ktoś może wie jak sobie z tym poradzić ?? |
|
m4tx |
» 2012-04-01 14:01:59 std::cout jakoś średnio nadaje się raczej do pisania tego typu gier... :P |
|
Katruf Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-04-01 14:36:35 a jaką inną funkcję byś polecał? |
|
m4tx |
» 2012-04-01 15:37:46 std::cout to nie jest funkcja... Sporo osób poleca bibliotekę ncurses, której kurs znajdziesz na tej stronie :) |
|
pekfos |
» 2012-04-01 16:35:11 Ja napisałem snake'a w konsoli z użyciem WinAPI. Chyba nawet wrzuciłem go do działu Nasze Prace. |
|
Katruf Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-04-01 20:08:59 ncurses raczej odpada bo z tego co wiem to kłóci się z windows.h a i znalazłem tego Twojego Węża ale niestety z linkiem coś nie tak, pokazuje się tylko screen i tyle |
|
SeaMonster131 |
» 2012-04-01 20:10:58 Czemu niby ma sie "kłócić" z windows.h? |
|
pekfos |
» 2012-04-01 20:23:11 @up: link poprawiony. |
|
« 1 » 2 3 |