Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[c++] Snake w konsoli

Ostatnio zmodyfikowano 2012-04-03 18:10
Autor Wiadomość
Katruf
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[c++] Snake w konsoli
» 2012-04-01 13:52:12
Witam
piszę aktualnie grę w konsoli wszystko mi elegancko wychodzi do momentu rysowania na ekranie tzn mam problemy z wydajnością std::cout i tekst nie pojawia się jednocześnie co sprawia że cały ekran miga i nie da się grać czy ktoś może wie jak sobie z tym poradzić ??
P-53646
m4tx
» 2012-04-01 14:01:59
std::cout jakoś średnio nadaje się raczej do pisania tego typu gier... :P
P-53648
Katruf
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-04-01 14:36:35
a jaką inną funkcję byś polecał?
P-53649
m4tx
» 2012-04-01 15:37:46
std::cout to nie jest funkcja... Sporo osób poleca bibliotekę ncurses, której kurs znajdziesz na tej stronie :)
P-53654
pekfos
» 2012-04-01 16:35:11
Ja napisałem snake'a w konsoli z użyciem WinAPI. Chyba nawet wrzuciłem go do działu Nasze Prace.
P-53667
Katruf
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-04-01 20:08:59
ncurses raczej odpada bo z tego co wiem to kłóci się z windows.h a i znalazłem tego Twojego Węża ale niestety z linkiem coś nie tak, pokazuje się tylko screen i tyle
P-53685
SeaMonster131
» 2012-04-01 20:10:58
Czemu niby ma sie "kłócić" z windows.h?
P-53686
pekfos
» 2012-04-01 20:23:11
@up: link poprawiony.
P-53689
« 1 » 2 3
  Strona 1 z 3 Następna strona