winsock pakiety
Ostatnio zmodyfikowano 2012-04-01 21:13
hincu Temat założony przez niniejszego użytkownika  | 
winsock pakiety » 2012-04-01 16:01:41 Witam chcialem napisac komunikacje do gry klient/serwer no i niestety poleglem juz na samym poczatku, chodzi o wymiane danymi mianowicie nie mam zielonego pojecia w jaki sposob zaimplementowac wysylanie/odbieranie danych oraz ich analize : P. Wiem glupi temat ale coz nigdzie nie moglem o tym znalezc a kto pyta nie bladzi wiec bylbym na prawde wdzieczny za kazda ale to kazda rade   | 
 | 
xevuel  | 
» 2012-04-01 16:05:49 Jeśli tworzysz grę, to protokół musi być jak najkrótszy.
  Ja, kiedy tworzyłem własny program przy użyciu WS, stworzyłem protokół podobny do HTTP, ale dużo krótszy, bez uwierzytelniania, i żadnych danych oprócz nazwy zasobu.  | 
 | 
DejaVu  | 
» 2012-04-01 16:07:37 Napisz najpierw prosty komunikator, a dopiero później zabieraj się za grę sieciową ( Kurs WinSock, C++).  | 
 | 
hincu Temat założony przez niniejszego użytkownika  | 
» 2012-04-01 16:09:43 ja juz mam cala strukture wymyslona tylko nie wiem jak sie za to zabrac no coz nie wszystko idzie jak sie chce ale coz wkoncu pisze siec zeby sie jej nauczyc : D ogolny zarys pakietu ma byc cos w ten desen packet( char ID, char size1, char size2, i reszta pakietu wg ID )
  @edit UP komunikator napisac to raczej nie problem bo moge go zrobic bezposrednio na char bez implementacji pakietow a ja wlasnie z nimi mam problem nie wiem od czego zaczac XD  | 
 | 
DejaVu  | 
» 2012-04-01 16:12:48 to wysyłaj na początek pakiety o stałym rozmiarze i hey! :)  | 
 | 
hincu Temat założony przez niniejszego użytkownika  | 
» 2012-04-01 16:16:01 staly rozmiar odpada z oczywistego powodu przy odbieraniu danych klient by sie zawieszal az buffer recv sie nie zapelni wtedy jest dopiero nastepny 'przeskok klatki'   | 
 | 
pekfos  | 
» 2012-04-01 17:01:37 | az buffer recv sie nie zapelni |  
 To dopchaj pakiet do właściwego rozmiaru i tyle.  | 
 | 
DejaVu  | 
» 2012-04-01 17:30:47 Jeżeli klient Ci się 'zawiesza' do czasu odebrania kolejnych danych to znaczy, że z definicji źle zaprojektowałeś swoją aplikację sieciową.  | 
 | 
|  « 1 »  2 |