winsock pakiety
Ostatnio zmodyfikowano 2012-04-01 21:13
hincu Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-04-01 17:47:53 dejavu to nie blad projektowania tylko recv() napisz sobie jakas aplikacje gdzie buffer bedzie mial 10000 znakow i wysylaj po 1 znaku to bedziesz wiedzial ze o co mi dokladnie chodzi : o |
|
DejaVu |
» 2012-04-01 17:56:32 Pisałem aplikacje sieciowe i wiem co piszę. Jeżeli myślisz, że napiszesz grę sieciową nie wykorzystując wątków to się po prostu mylisz :) Dodatkowy wątek powinien odbierać dane i informować wątek główny aplikacji 'mam nowe dane! Zabierz je ode mnie i zrób z nimi co chcesz.'. |
|
kampar |
» 2012-04-01 18:57:44 można jeszcze użyć gniazd nieblokujących |
|
DejaVu |
» 2012-04-01 19:52:38 Można, ale tylko krzywdę sobie nimi zrobi, bo będzie musiał kontrolować zarówno kolejność pakietów wysyłanych jak i zadbać o to czy ten pakiet w ogóle dotarł do celu :) |
|
kampar |
» 2012-04-01 20:35:06 no chyba że pisze dynamicznego shootera na protokole UDP, w którym pojedyncze pakiety nie są takie ważne |
|
hincu Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-04-01 21:13:30 pisze na protokole tcp/ip, temat zamykam poniewaz juz mam mniej wiecej podstawowy zarys protokolu dzieki za odpowiedzi |
|
1 « 2 » |