Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

winsock pakiety

Ostatnio zmodyfikowano 2012-04-01 21:13
Autor Wiadomość
hincu
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-04-01 17:47:53
dejavu to nie blad projektowania tylko recv() napisz sobie jakas aplikacje gdzie buffer bedzie mial 10000 znakow i wysylaj po 1 znaku to bedziesz wiedzial ze o co mi dokladnie chodzi : o
P-53670
DejaVu
» 2012-04-01 17:56:32
Pisałem aplikacje sieciowe i wiem co piszę. Jeżeli myślisz, że napiszesz grę sieciową nie wykorzystując wątków to się po prostu mylisz :) Dodatkowy wątek powinien odbierać dane i informować wątek główny aplikacji 'mam nowe dane! Zabierz je ode mnie i zrób z nimi co chcesz.'.
P-53671
kampar
» 2012-04-01 18:57:44
można jeszcze użyć gniazd nieblokujących
P-53674
DejaVu
» 2012-04-01 19:52:38
Można, ale tylko krzywdę sobie nimi zrobi, bo będzie musiał kontrolować zarówno kolejność pakietów wysyłanych jak i zadbać o to czy ten pakiet w ogóle dotarł do celu :)
P-53682
kampar
» 2012-04-01 20:35:06
no chyba że pisze dynamicznego shootera na protokole UDP, w którym pojedyncze pakiety nie są takie ważne
P-53691
hincu
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-04-01 21:13:30
pisze na protokole tcp/ip, temat zamykam poniewaz juz mam mniej wiecej podstawowy zarys protokolu dzieki za odpowiedzi
P-53695
1 « 2 »
Poprzednia strona Strona 2 z 2