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Pomoc w złączeniu menu i gry

Ostatnio zmodyfikowano 2012-04-05 22:26
Autor Wiadomość
wiktor16s
Temat założony przez niniejszego użytkownika
Pomoc w złączeniu menu i gry
» 2012-04-04 20:12:59
Dobra. ;D
oto kolejny mój problem:

zrobiłem sobie takie oto proste menu:
C/C++
#include <allegro.h>
#include <cmath>



int nr = 123456789;



int mx = 0, my = 0, mb = 0;
void myszka()
{
    if( mx != mouse_x || my != mouse_y || mb != mouse_b )
    {
        mx = mouse_x;
        my = mouse_y;
        mb = mouse_b;
    }
};


int menu_x = 0, menu_y = 0;
int eexit_x = 0, eexit_y = 0;
int start_x = 115, start_y = 250;
int wyjscie_x = 235, wyjscie_y = 400;
int info_x = 430, info_y = 245;
int ttworcy_x = 0, ttworcy_y = 0;

int main()
{
    allegro_init();
    install_keyboard();
    set_color_depth( 16 );
    set_gfx_mode( GFX_AUTODETECT_FULLSCREEN, 800, 600, 0, 0 );
    install_mouse();
   
   
   
   
    BITMAP * bufor = NULL;
    BITMAP * menu = NULL;
    BITMAP * start = NULL;
    BITMAP * info = NULL;
    BITMAP * wyjscie = NULL;
    BITMAP * eexit = NULL;
    BITMAP * ttworcy = NULL;
   
   
   
   
    menu = load_bmp( "images/menu.bmp", default_palette );
    ttworcy = load_bmp( "images/infor.bmp", default_palette );
    info = load_bmp( "images/tworcy.bmp", default_palette );
    start = load_bmp( "images/start.bmp", default_palette );
    wyjscie = load_bmp( "images/wyjscie.bmp", default_palette );
    eexit = load_bmp( "images/eexit.bmp", default_palette );
    bufor = create_bitmap( 800, 600 );
   
   
   
   
   
   
    zrodlo:
    while( !key[ KEY_9_PAD ] )
    {
       
       
        myszka();
        menu:
        int kursor_x = mx - 40, kursor_y = my - 40;
       
       
       
        if( mouse_x >= start_x && mouse_x <= start_x + 125 ) { if( mouse_y >= start_y && mouse_y <= start_y + 25 ) { if( mb == 1 ) goto gra1; } }
       
        if( mouse_x >= wyjscie_x && mouse_x <= wyjscie_x + 220 ) { if( mouse_y >= wyjscie_y && mouse_y <= wyjscie_y + 40 ) { if( mb == 1 ) goto quit; } }
       
        if( mouse_x >= info_x && info_x <= info_x + 220 ) { if( mouse_y >= info_y && mouse_y <= info_y + 40 ) { if( mb == 1 ) goto inform; } }
       
       
       
       
       
       
        clear_to_color( bufor, makecol( 100, 100, 100 ) );
        myszka();
       
        textprintf_ex( menu, font, 20, 20, makecol( 200, 200, 200 ), 1, "Myszka x = %d, y = %d, klawisz = %d !", mx, my, mb );
        masked_blit( menu, bufor, 0, 0, menu_x, menu_y, menu->w, menu->h );
        masked_blit( start, bufor, 0, 0, start_x, start_y, start->w, start->h );
        masked_blit( wyjscie, bufor, 0, 0, wyjscie_x, wyjscie_y, wyjscie->w, wyjscie->h );
        masked_blit( info, bufor, 0, 0, info_x, info_y, info->w, info->h );
       
        show_mouse( bufor );
        unscare_mouse();
        blit( bufor, screen, 0, 0, 0, 0, 800, 600 );
       
       
        clear_keybuf();
    }
   
   
   
   
   
    inform:
    {
        while( !key[ KEY_ESC ] )
        {
            if( key[ KEY_ESC ] ) goto zrodlo;
           
            masked_blit( ttworcy, screen, 0, 0, ttworcy_x, ttworcy_y, ttworcy->w, ttworcy->h );
        }
    }
   
   
   
    quit:
    {
        while( !key[ KEY_ENTER ] )
        {
            if( key[ KEY_ESC ] ) goto zrodlo;
           
            masked_blit( eexit, screen, 0, 0, eexit_x, eexit_y, eexit->w, eexit->h );
           
            if( key[ KEY_ENTER ] ) allegro_exit();
           
        }
    }
   
   
   
   
    /////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
    gra1:
    {
        while( !key[ KEY_9_PAD ] )
        {
            if( key[ KEY_ESC ] ) goto zrodlo;
           
            textprintf( screen, font, 20, 20, makecol( 255, 255, 128 ), "jakis int : %d", nr ); //  <<-------zamiast tego ma byś gra
        }
    }
   
    //////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
   
   
    destroy_bitmap( bufor );
    allegro_exit();
    return 0;
}
END_OF_MAIN();

i chciałbym w miejscu gra1 zamiast
textprintf( screen, font, 20, 20, makecol( 255, 255, 128 ), "jakis int : %d", nr );
 żeby była moja gra.
gra jest w postaci:
C/C++
#include <allegro.h>
#include <cmath>


int mx = 0, my = 0, mb = 0;
void myszka()
{
    if( mx != mouse_x || my != mouse_y || mb != mouse_b )
    {
        mx = mouse_x;
        my = mouse_y;
        mb = mouse_b;
    }
};




// Inicjowanie timera
volatile long speed = 0;
void increment_speed()
{
    speed++;
}
END_OF_FUNCTION( increment_speed );
LOCK_VARIABLE( speed );
LOCK_FUNCTION( increment_speed );
//tablice z wartościami sinusów i cosinusów


int samochod_x = 100, samochod_y = 100;
double tab_sin[ 72 ];
double tab_cos[ 72 ];
//Wszystkie zmienne potrzebne do sterowania naszym samochodem:
int sx = 195, sy = 384; // pozycja samochodu na ekranie
double dx = 0, dy = 0; // przesuniêcie samochodu po osi X i Y
int kierunek = 54; // aktualny kierunek samochodu
double v = 0; // prêdkoœæ naszego samochodu
int tx = 0, ty = 0;



int samochod2_x = 100, samochod2_y = 100;
double tab_sin2[ 72 ];
double tab_cos2[ 72 ];
//Wszystkie zmienne potrzebne do sterowania naszym samochodem:
int sx2 = 165, sy2 = 384; // pozycja samochodu na ekranie
double dx2 = 0, dy2 = 0; // przesuniêcie samochodu po osi X i Y
int kierunek2 = 54; // aktualny kierunek samochodu
double v2 = 0; // prêdkoœæ naszego samochodu

int paliwo1 = 10000;
int paliwo2 = 10000;
int zycie1 = 50;
int zycie2 = 50;
int aa = 100;
int bb = 200;



void laduj_sin_cos()
{
    for( int i = 0; i < 72; i++ )
    {
        tab_sin[ i ] = sin(( M_PI *( i * 5 ) ) / 180 );
        tab_cos[ i ] = cos(( M_PI *( i * 5 ) ) / 180 );
    }
}





void laduj_sin_cos2()
{
    for( int i = 0; i < 72; i++ )
    {
        tab_sin2[ i ] = sin(( M_PI *( i * 5 ) ) / 180 );
        tab_cos2[ i ] = cos(( M_PI *( i * 5 ) ) / 180 );
    }
}








// Zmienne potrzebne do mapy
int mapa_x = 0, mapa_y = 0;
BITMAP * teren = NULL;
BITMAP * bufor = NULL;
BITMAP * samochod = NULL;
BITMAP * tlo = NULL;
BITMAP * samochodzik = NULL;
BITMAP * tapeta = NULL;
BITMAP * pitstop = NULL;


// DEFINICJA MAPY
short int map[ 15 ][ 20 ] =
{
    12, 12, 12, 7, 9, 9, 9, 9, 9, 9, 9, 9, 9, 9, 9, 9, 9, 4, 3, 3,
    13, 13, 12, 8, 2, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 2, 8, 3, 3,
   
    13, 13, 12, 8, 0, 2, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 2, 0, 8, 3, 3,
    13, 13, 12, 8, 0, 0, 7, 9, 9, 9, 9, 9, 9, 9, 4, 0, 0, 8, 3, 3,
    13, 13, 12, 8, 0, 0, 8, 3, 3, 3, 3, 3, 3, 3, 8, 0, 0, 8, 3, 3,
    13, 13, 12, 8, 0, 0, 8, 3, 3, 3, 3, 3, 3, 3, 8, 0, 0, 8, 3, 3,
    12, 12, 12, 8, 0, 0, 14, 3, 3, 3, 3, 3, 3, 3, 8, 0, 0, 8, 3, 3,
    12, 12, 12, 8, 0, 0, 14, 3, 3, 3, 3, 3, 3, 3, 8, 0, 0, 8, 3, 3,
    13, 13, 12, 8, 0, 0, 14, 3, 3, 3, 3, 3, 3, 3, 8, 0, 0, 8, 3, 3,
    13, 13, 12, 8, 10, 10, 8, 3, 3, 3, 3, 3, 3, 3, 8, 0, 0, 8, 3, 3,
    13, 13, 12, 8, 0, 0, 8, 3, 3, 3, 3, 3, 3, 3, 8, 0, 0, 8, 3, 3,
    13, 13, 12, 8, 0, 0, 6, 9, 9, 9, 9, 9, 9, 9, 5, 0, 0, 8, 3, 3,
    13, 13, 12, 8, 0, 2, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 2, 0, 8, 3, 3,
    13, 13, 12, 8, 2, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 2, 8, 3, 3,
    12, 12, 12, 6, 9, 9, 9, 9, 9, 9, 9, 9, 9, 9, 9, 9, 9, 5, 3, 3
};


// Funkcja wyœwietlaj¹ca mapê:
void wys_mape()
{
    int licznik_x, licznik_y;
    for( licznik_x = 0; licznik_x < 20; licznik_x++ )
    {
        for( licznik_y = 0; licznik_y < 15; licznik_y++ )
        {
           
           
            blit( teren, bufor,
            ( map[ licznik_y + mapa_y ][ licznik_x + mapa_x ] % 4 ) * 40,
            ( map[ licznik_y + mapa_y ][ licznik_x + mapa_x ] / 4 ) * 40,
            licznik_x * 40, licznik_y * 40, 40, 40 );
        }
    }
};




// Funkcja G³ówna
int main()
{
    allegro_init();
    install_keyboard();
    set_color_depth( 16 );
    set_gfx_mode( GFX_AUTODETECT_FULLSCREEN, 800, 600, 0, 0 );
    install_mouse();
    show_mouse( screen );
   
    unscare_mouse();
   
    install_timer();
    install_int_ex( increment_speed, BPS_TO_TIMER( 40 ) );
   
    laduj_sin_cos();
    laduj_sin_cos2();
   
   
    samochod = load_bmp( "images/samochod.bmp", default_palette );
    if( !samochod ) {
        set_gfx_mode( GFX_TEXT, 0, 0, 0, 0 );
        allegro_message( "nie mogê za³adowaæ obrazka Samochod !" );
        allegro_exit();
        return 0;
    }
   
   
   
    tlo = load_bmp( "images/tlo1.bmp", default_palette );
    if( !samochod ) {
        set_gfx_mode( GFX_TEXT, 0, 0, 0, 0 );
        allegro_message( "nie mogê za³adowaæ tla !" );
        allegro_exit();
        return 0;
    }
   
   
   
    tapeta = load_bmp( "images/tapeta.bmp", default_palette );
    if( !tapeta ) {
        set_gfx_mode( GFX_TEXT, 0, 0, 0, 0 );
        allegro_message( "nie mogê za³adowaæ tapety !" );
        allegro_exit();
        return 0;
    }
   
   
    samochodzik = load_bmp( "images/samochod3.bmp", default_palette );
    if( !samochodzik ) {
        set_gfx_mode( GFX_TEXT, 0, 0, 0, 0 );
        allegro_message( "nie mogê za³adowaæ obrazka Samochod !" );
        allegro_exit();
        return 0;
    }
   
   
   
    pitstop = load_bmp( "images/pitstop.bmp", default_palette );
    if( !pitstop ) {
        set_gfx_mode( GFX_TEXT, 0, 0, 0, 0 );
        allegro_message( "nie mogê za³adowaæ obrazka pitstop !" );
        allegro_exit();
        return 0;
    }
   
   
   
    tlo = load_bmp( "images/tlo.bmp", default_palette );
    if( !samochod ) {
        set_gfx_mode( GFX_TEXT, 0, 0, 0, 0 );
        allegro_message( "nie mogê za³adowaæ tla !" );
        allegro_exit();
        return 0;
    }
   
    // Tworzenie bufora
    bufor = create_bitmap( 800, 600 );
    if( !bufor )
    {
        set_gfx_mode( GFX_TEXT, 0, 0, 0, 0 );
        allegro_message( "Nie mogê utworzyæ bufora !" );
        allegro_exit();
        return 0;
    }
    // £adowanie grafiki
    teren = load_bmp( "images/teren.bmp", default_palette );
   
   
   
   
   
   
   
    while( !key[ KEY_ESC ] )
    {
       
        int nk = map[ sy / 40 ][ sx / 40 ];
        int nk2 = map[ sy2 / 40 ][ sx2 / 40 ];
       
       
        while( speed > 0 )
        {
           
            if( key[ KEY_ENTER ] )
            {
                samochod_x = 100, samochod_y = 100;
                sx = 200, sy = 384;
               
                kierunek = 54;
                v = 0;
            }
           
           
           
            if( key[ KEY_Q ] )
            {
                samochod2_x = 100, samochod2_y = 100;
                sx2 = 165, sy2 = 384;
               
                kierunek2 = 54;
                v2 = 0;
            }
           
           
           
            if(( key[ KEY_UP ] ) &&( samochod_y > 40 ) ) { v += 0.02; } else v -= 0.01;
           
            if( v <= 0 ) v -= 0.05;
           
            if( v < 0 ) v = 0;
           
            if( key[ KEY_DOWN ] ) v -= 0.06;
           
            if(( key[ KEY_LEFT ] ) &&( samochod_x > 20 ) ) { kierunek--; } else
            if(( key[ KEY_RIGHT ] ) &&( samochod_x < 780 ) ) { kierunek++; }
            if( key[ KEY_RCONTROL ] && v > 0 ) v -= 0.05;
           
           
            if(( key[ KEY_W ] ) &&( samochod2_y > 40 ) ) { v2 += 0.02; } else v2 -= 0.01;
           
            if( v2 <= 0 ) v2 -= 0.05;
           
            if( v2 < 0 ) v2 = 0;
           
            if( key[ KEY_S ] ) v2 -= 0.03;
           
            if(( key[ KEY_A ] ) &&( samochod2_x > 20 ) ) { kierunek2--; } else
            if(( key[ KEY_D ] ) &&( samochod2_x < 780 ) ) { kierunek2++; }
            if( key[ KEY_LCONTROL ] && v2 > 0 ) v2 -= 0.05;
           
           
           
           
            speed--;
           
           
           
           
        }
       
       
        // Sprawdzamy wszystkie ograniczenia:
        if( kierunek > 71 ) kierunek = 0;
       
        if( kierunek < 0 ) kierunek = 71;
       
        if( v > 0.7 ) v = 0.7;
       
        if( v <- 0.2 ) v =- 0.2;
       
       
       
       
        if( sx > 675 ) v = 0.1;
       
        if( sx < 132 ) v = 0.1;
       
        if( sy < 15 ) v = 0.1;
       
        if( sy > 548 ) v = 0.1;
       
        if( sx > 675 ) sx = 674, 9999;
       
        if( sx < 131 ) sx = 133, 9999;
       
        if( sy < 14 ) sy = 15, 00001;
       
        if( sy > 549 ) sy = 548, 000001;
       
       
       
       
       
        // Obliczanie prędkości cząstkowych:
        dx += v * tab_cos[ kierunek ];
        dy += v * tab_sin[ kierunek ];
        // Przemieszczanie naszego samochodu:
        if( dx >= 1 || dx <= - 1 ) { sx += int( dx ); dx = dx - int( dx ); }
        if( dy >= 1 || dy <= - 1 ) { sy += int( dy ); dy = dy - int( dy ); }
       
       
       
       
       
       
       
        if( kierunek2 > 71 ) kierunek2 = 0;
       
        if( kierunek2 < 0 ) kierunek2 = 71;
       
        if( v2 > 0.7 ) v2 = 0.7;
       
        if( v2 <- 0.2 ) v2 =- 0.2;
       
       
       
       
       
        if( sx2 > 675 ) v2 = 0.1;
       
        if( sx2 < 132 ) v2 = 0.1;
       
        if( sy2 < 15 ) v2 = 0.1;
       
        if( sy2 > 548 ) v2 = 0.1;
       
        if( sx2 > 675 ) sx2 = 674, 9999;
       
        if( sx2 < 131 ) sx2 = 133, 9999;
       
        if( sy2 < 14 ) sy2 = 15, 00001;
       
        if( sy2 > 549 ) sy2 = 548, 000001;
       
       
       
       
       
       
        // Obliczanie prędkości cząstkowych:
        dx2 += v2 * tab_cos2[ kierunek2 ];
        dy2 += v2 * tab_sin2[ kierunek2 ];
        // Przemieszczanie naszego samochodu:
        if( dx2 >= 1 || dx2 <= - 1 ) { sx2 += int( dx2 ); dx2 = dx2 - int( dx2 ); }
        if( dy2 >= 1 || dy2 <= - 1 ) { sy2 += int( dy2 ); dy2 = dy2 - int( dy2 ); }
       
       
       
       
       
       
       
        if( key[ KEY_UP ] ) paliwo1--;
       
        if( key[ KEY_DOWN ] ) paliwo1--;
       
        if( nk == 3 ) zycie1--;
       
       
       
        if( sx > 675 ) { zycie1--; };
        if( sx < 131 ) { zycie1--; };
        if( sy < 14 ) { zycie1--; };
        if( sy > 549 ) { zycie1--; };
       
       
       
       
        textprintf_ex( bufor, font, 2, 110, makecol( 255, 255, 255 ), - 1, "Paliwo", paliwo1 );
        textprintf_ex( bufor, font, 2, 140, makecol( 255, 255, 255 ), - 1, "Zycie" );
        textprintf_ex( bufor, font, 2, 120, makecol( 255, 255, 255 ), - 1, " : %d", paliwo1 );
        textprintf_ex( bufor, font, 2, 150, makecol( 255, 255, 255 ), - 1, " : %d", zycie1 );
       
       
       
       
       
        if( nk == 3 ) v--;
       
        if( nk2 == 3 ) v2--;
       
       
       
       
       
        textprintf_ex( bufor, font, 2, 50, makecol( 255, 255, 255 ), - 1, "GRACZ 1", v );
        textprintf_ex( bufor, font, 2, 80, makecol( 255, 255, 255 ), - 1, "Prędkosc:", v );
        textprintf_ex( bufor, font, 2, 90, makecol( 255, 255, 255 ), - 1, "V: %.2f", v );
       
       
       
        textprintf_ex( bufor, font, 2, 330, makecol( 255, 255, 255 ), - 1, "GRACZ 2", v );
        textprintf_ex( bufor, font, 2, 360, makecol( 255, 255, 255 ), - 1, "Prędkosc:", v );
        textprintf_ex( bufor, font, 2, 370, makecol( 255, 255, 255 ), - 1, "V: %.2f", v2 );
       
       
        textprintf_ex( bufor, font, 2, 390, makecol( 255, 255, 255 ), - 1, "Paliwo" );
        textprintf_ex( bufor, font, 2, 420, makecol( 255, 255, 255 ), - 1, "Zycie" );
        textprintf_ex( bufor, font, 2, 400, makecol( 255, 255, 255 ), - 1, " : %d", paliwo2 );
        textprintf_ex( bufor, font, 2, 430, makecol( 255, 255, 255 ), - 1, " : %d", zycie2 );
       
       
        if( key[ KEY_W ] ) paliwo2 -= 0.001;
       
        if( key[ KEY_S ] ) paliwo2 -= 0.001;
       
        if( nk2 == 3 ) zycie2--;
       
        if( sx2 > 675 ) { zycie2--; };
        if( sx2 < 131 ) { zycie2--; };
        if( sy2 < 14 ) { zycie2--; };
        if( sy2 > 549 ) { zycie2--; };
       
       
        if( paliwo2 <= 0 ) v2 = 0.2;
       
        if( paliwo2 < 0 ) paliwo2 = 0;
       
       
       
        if( paliwo1 <= 0 ) v = 0.2;
       
        if( paliwo1 < 0 ) paliwo1 = 0;
       
       
        if( zycie2 < 0 ) v2 = 0.2;
       
        if( zycie2 < 0 ) zycie2 = 0;
       
       
       
        if( zycie1 < 0 ) v = 0.2;
       
        if( zycie1 < 0 ) zycie1 = 0;
       
       
       
        if( nk == 14 ) paliwo1 += 2;
       
        if( nk2 == 14 ) paliwo2 += 2;
       
       
       
        if( nk == 14 ) zycie1++;
       
        if( nk2 == 14 ) zycie2++;
       
        if( zycie1 > 50 ) zycie1 = 50;
       
        if( zycie2 > 50 ) zycie2 = 50;
       
        if( zycie1 == 0 ) v = 0.1;
       
        if( zycie2 == 0 ) v2 = 0.1;
       
       
        // wyœwietlanie naszego samochodu:
        masked_blit( tapeta, bufor, 0, 0, 258, 139, tapeta->w, tapeta->h );
        masked_blit( samochod, bufor,( kierunek % 18 ) * 30,( kierunek / 18 ) * 30, sx, sy, 30, 30 );
        masked_blit( samochodzik, bufor,( kierunek2 % 18 ) * 30,( kierunek2 / 18 ) * 30, sx2, sy2, 30, 30 );
       
        blit( bufor, screen, 0, 0, 0, 0, 800, 600 );
       
       
       
        // Czyszczenie bufora
       
        clear_to_color( bufor, makecol( 150, 150, 150 ) );
       
        // Wyœwietlanie mapy
        wys_mape();
    }
   
   
   
    // Usuwanie wszystkiego z pamiêci.
    remove_int( increment_speed );
    destroy_bitmap( teren );
    destroy_bitmap( bufor );
    destroy_bitmap( samochod );
    destroy_bitmap( samochodzik );
    allegro_exit();
    return 0;
   
}
END_OF_MAIN();

Chodzi mi tylko o pomoc typu:
to daj tu, to wywal, to ci nie potrzebne.
P-53833
hincu
» 2012-04-04 21:27:10
zaimplementuj sobie strukture przycisku i tam sprawdzaj czy przycisk zostal wcisniety ( kolizje + przycisniecie danego klawisza ) wtedy zwracaj true a pozniej w petli glownej daj
 if( menubutton.isactive == true ) { pokaz mene }
 else if ( playbutton.isactive == true ) { tutaj elementy gry }

mozna to wykonac na milion innych sposobow zalezy jak ty to sobie zaimplementujesz ale tak bedzie najprosciej : P
P-53839
SeaMonster131
» 2012-04-04 21:27:45
Skopiowałeś kod i nie wiesz jak to połączyć? Prosze bardzo: » KursyKurs C++ kurs :)
Po drugie nie używa się już goto.
P-53840
wiktor16s
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-04-04 21:54:22
Jak skopiowałem?
ten kod z menu jest w 97% mój
P-53841
SeaMonster131
» 2012-04-04 22:25:04
To czemu tego od razu w jednej aplikacji nie zrobiłeś? o.O
Po prostu połącz to jak połącz hm.. możesz dać np
C/C++
string gameMode = "menu";

if( gameMode == "menu" )
{
    // rysuj menu
   
    if( kliniesz tutaj )
    gameMode = "gameplay"
   
    if( klikniesz tam )
    gameMode = "opcje"
}

if( gameMode == "gameplay" )
{
    // gra wlasciwa
}

if( gameMode == "opcje)
{
    // opcje
}
Równie dobrze możesz stan gry trzymać np w enum albo w int..
P-53845
bingo009
» 2012-04-04 22:47:41
Cos mi sie zdaje, ze porywasz sie na stworzenie gry, bez opanowanych podstaw C++. Stworz sobie menu w innym pliku oparte na funkcjach i polacz to w main. Ale zanim sie za to zabierzesz to przerob przynajmniej podstawy C++. Watpie zebys zrozumial moja rade, a ja sam mam za soba podstawy C++. Sorka za bledy, ale pisze z telefonu.
P-53854
wiktor16s
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-04-04 22:52:17
podstawy c++ opanowałem już dawno,

a dlatego mam dwa oddzielne kody, bo najpierw napisałem autka a później wpadłem na pomysł menu.
P-53855
hincu
» 2012-04-05 12:04:52
a co to za problem dodac kilka ifow w petli glownej?
P-53872
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