Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[WinApi] Okno w stylu Windows 98

Ostatnio zmodyfikowano 2012-04-09 13:26
Autor Wiadomość
Gabes
» 2012-04-08 18:45:11
Możesz tworzyć ekran w trybie pełnoekranowym. A  gui w GLUI, używaj Freeglut'a do Glui, jak by co to pisz trochę to poznałem.
P-54124
Chlorek
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-04-08 23:23:44
Z tym oknem to niewypał chyba będzie do końca - tylko darmowa robota. Ale skoro już jesteśmy przy tym glut i freeglut to może ktoś wyjaśnić czemu, gdy wywołuję glutBitmapString() to mój program sam się zamyka? Dokładniej to wywołuję to tak:
glutBitmapString( GLUT_BITMAP_TIMES_ROMAN_10,( const unsigned char * ) "test" );
<DO ADMINA> Wiem, że każde zagadnienie w oddzielnym wątku, ale już nie będę zaśmiecał bazy danych w dwóch miejscach moimi problemami :D
P-54131
xevuel
» 2012-04-09 06:58:23
Debugger. Możliwości jest mnóstwo. Może zapomniałeś jakiegoś break-a, przez co program dochodzi do case-a kończącego program... Być może masz źle skompilowane liby...

Trochę poszukałem w googlach i znalazłem coś takiego:
http://www.idevgames.com/forums/thread-6250.html
Tam jest jeden post, który powinien cię zainteresować.

Znalazłem jeszcze to: http://pastebin.com/Dq7MEi4D
C/C++
FREEGLUT_EXIT_IF_NOT_INITIALISED( "glutBitmapString" );
Z tego chyba wynika, że jeśli funkcja jest nie zainicjowana (cokolwiek to znaczy), to program się zakończy.

Oprócz tego, możesz użyć glutBitmapCharacter(), która przyjmuje tylko 1 znak do wyświetlenia, tylko że z tego co zauważyłem, nie działa z funkcją gluPerspective().
P-54141
Chlorek
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-04-09 13:26:46
Sprawdzę ten "trop". A gluPerspective() jest mi niepotrzebne.
P-54163
1 « 2 »
Poprzednia strona Strona 2 z 2