[WinApi] Okno w stylu Windows 98
Ostatnio zmodyfikowano 2012-04-09 13:26
Gabes |
» 2012-04-08 18:45:11 Możesz tworzyć ekran w trybie pełnoekranowym. A gui w GLUI, używaj Freeglut'a do Glui, jak by co to pisz trochę to poznałem. |
|
Chlorek Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-04-08 23:23:44 Z tym oknem to niewypał chyba będzie do końca - tylko darmowa robota. Ale skoro już jesteśmy przy tym glut i freeglut to może ktoś wyjaśnić czemu, gdy wywołuję glutBitmapString() to mój program sam się zamyka? Dokładniej to wywołuję to tak: glutBitmapString( GLUT_BITMAP_TIMES_ROMAN_10,( const unsigned char * ) "test" ); <DO ADMINA> Wiem, że każde zagadnienie w oddzielnym wątku, ale już nie będę zaśmiecał bazy danych w dwóch miejscach moimi problemami :D |
|
xevuel |
» 2012-04-09 06:58:23 Debugger. Możliwości jest mnóstwo. Może zapomniałeś jakiegoś break-a, przez co program dochodzi do case-a kończącego program... Być może masz źle skompilowane liby... Trochę poszukałem w googlach i znalazłem coś takiego: http://www.idevgames.com/forums/thread-6250.htmlTam jest jeden post, który powinien cię zainteresować. Znalazłem jeszcze to: http://pastebin.com/Dq7MEi4DFREEGLUT_EXIT_IF_NOT_INITIALISED( "glutBitmapString" );
Z tego chyba wynika, że jeśli funkcja jest nie zainicjowana (cokolwiek to znaczy), to program się zakończy. Oprócz tego, możesz użyć glutBitmapCharacter(), która przyjmuje tylko 1 znak do wyświetlenia, tylko że z tego co zauważyłem, nie działa z funkcją gluPerspective(). |
|
Chlorek Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-04-09 13:26:46 Sprawdzę ten "trop". A gluPerspective() jest mi niepotrzebne. |
|
1 « 2 » |