Obiekty w klasie definiowanej przez użytkownika.
Ostatnio zmodyfikowano 2009-03-06 19:48
| peters23 Temat założony przez niniejszego użytkownika | Obiekty w klasie definiowanej przez użytkownika. » 2009-03-06 18:31:46 Zrobiłem następującą klasę: 
 #ifndef PRZYCISK_H
 #define PRZYCISK_H
 class string;
 struct BITMAP;
 
 
 
 class przycisk
 {
 public:
 
 przycisk( string napis, int x, int y, BITMAP * gdzie );
 przycisk();
 
 ~przycisk();
 bool rysuj_przycisk();
 
 private:
 string nazwa;
 bool up_down;
 int przycisk_x, przycisk_y;
 BITMAP * pole;
 BITMAP * nar;
 };
 
 #endif
 
i wyskoczył mi komunikat : 4 D:\PIOTREK\C++\pr1\menu.cpp In file included from menu.cpp 21 D:\PIOTREK\C++\pr1\przycisk.h field `nazwa' has incomplete type
 D:\PIOTREK\C++\pr1\Makefile.win [Build Error]  [menu.o] Error 1
 co oznacza " incoplete type " ? podobne komunikaty wyskakiwały mi kiedy chciałem zadeklarować obiekt klasy napisanej przezemnie w innej klasie. | 
|  | 
| DeBugger | » 2009-03-06 18:42:52 Incomplete type oznacza typ(klasę/strukturę), która jest niekompletna.
 Musisz "wypełnić" twoją klasę BITMAP
 | 
|  | 
| DejaVu | » 2009-03-06 19:48:01 Dołącz pliki nagłówkowe w których jest klasa string. To samo tyczy się struktury BITMAP.
 | 
|  | 
| « 1 » |