Obiekty w klasie definiowanej przez użytkownika.
Ostatnio zmodyfikowano 2009-03-06 19:48
peters23 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
Obiekty w klasie definiowanej przez użytkownika. » 2009-03-06 18:31:46 Zrobiłem następującą klasę:
#ifndef PRZYCISK_H #define PRZYCISK_H class string; struct BITMAP;
class przycisk { public: przycisk( string napis, int x, int y, BITMAP * gdzie ); przycisk(); ~przycisk(); bool rysuj_przycisk(); private: string nazwa; bool up_down; int przycisk_x, przycisk_y; BITMAP * pole; BITMAP * nar; };
#endif
i wyskoczył mi komunikat : 4 D:\PIOTREK\C++\pr1\menu.cpp In file included from menu.cpp 21 D:\PIOTREK\C++\pr1\przycisk.h field `nazwa' has incomplete type D:\PIOTREK\C++\pr1\Makefile.win [Build Error] [menu.o] Error 1 co oznacza " incoplete type " ? podobne komunikaty wyskakiwały mi kiedy chciałem zadeklarować obiekt klasy napisanej przezemnie w innej klasie. |
|
DeBugger |
» 2009-03-06 18:42:52 Incomplete type oznacza typ(klasę/strukturę), która jest niekompletna.
Musisz "wypełnić" twoją klasę BITMAP |
|
DejaVu |
» 2009-03-06 19:48:01 Dołącz pliki nagłówkowe w których jest klasa string. To samo tyczy się struktury BITMAP.
|
|
« 1 » |