Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[SFML]Problem z FPS'ami

Ostatnio zmodyfikowano 2012-04-10 10:34
Autor Wiadomość
poldek
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[SFML]Problem z FPS'ami
» 2012-04-09 22:48:54
Witam. tak jak w temiacie... W kodzie mam linijkę
App.SetFramerateLimit( 240 );
, a mimo tego FPS'y wynoszą koło 64 i nie wiem czy to ja zawiniłem czy coś innego i tutaj pada pytanie dlaczego FPS'y jadą na 64 a nie na 240 ?

Cały kod:
C/C++
#include <SFML/Graphics.hpp>
#include <stdio.h>
int main()
{
    //App
    sf::RenderWindow App( sf::VideoMode( 800, 640, 32 ), "By Kiegoo" );
    App.SetFramerateLimit( 240 );
   
    //Fps
    float time;
   
    //Event
    sf::Event Eve;
   
    //Loop
    while( App.IsOpened() )
    {
        //Fps
        time = 1 / App.GetFrameTime();;
        printf( "Fps %f!\n", time );
       
        //Event
        while( App.GetEvent( Eve ) )
        {
            if( Eve.Type == sf::Event::Closed )
                 App.Close();
           
        }
       
        //Input
        const sf::Input & input = App.GetInput();
        if( input.IsKeyDown( sf::Key::Escape ) )
             App.Close();
       
        //Draw
        App.Clear();
       
        App.Display();
    }
   
    //Exit
    return EXIT_SUCCESS;
}

Bulid Log:

-------------- Build: Release in FPS ---------------

mingw32-g++.exe -Wall -fexceptions  -O2    -I"F:\Program Files (x86)\CodeBlocks\MinGW\include" -I"F:\Program Files (x86)\CodeBlocks\MinGW\SFML-1.6\include"  -c F:\FPS\main.cpp -o obj\Release\main.o
mingw32-g++.exe -L"F:\Program Files (x86)\CodeBlocks\MinGW\SFML-1.6\lib"  -o bin\Release\FPS.exe obj\Release\main.o   -s -lsfml-system -lsfml-window -lsfml-graphics  "F:\Program Files (x86)\CodeBlocks\MinGW\lib\liballeg.a"
Output size is 84,50 KB
Process terminated with status 0 (0 minutes, 0 seconds)
0 errors, 0 warnings

i jeszcze screen ekranu: Screen
P-54238
akwes
» 2012-04-09 22:55:28
Daj gdzieś na początek kodu
C/C++
App.UseVerticalSync( false );
P-54239
poldek
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-04-10 10:34:47
Dzięki.

//Edit
Mimo tej linijki problem dalej istnieje, ale jest lekka poprawa FPS'y spadają jak fala np: 200, 200, 200, 64, 64, 64, 200, 200, 200 itd.. Jakieś inne sugestie dotyczące tego problemu ?
P-54248
« 1 »
  Strona 1 z 1