[SFML]Problem z FPS'ami
Ostatnio zmodyfikowano 2012-04-10 10:34
poldek Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[SFML]Problem z FPS'ami » 2012-04-09 22:48:54 Witam. tak jak w temiacie... W kodzie mam linijkę App.SetFramerateLimit( 240 ); , a mimo tego FPS'y wynoszą koło 64 i nie wiem czy to ja zawiniłem czy coś innego i tutaj pada pytanie dlaczego FPS'y jadą na 64 a nie na 240 ?
Cały kod:
#include <SFML/Graphics.hpp> #include <stdio.h> int main() { sf::RenderWindow App( sf::VideoMode( 800, 640, 32 ), "By Kiegoo" ); App.SetFramerateLimit( 240 ); float time; sf::Event Eve; while( App.IsOpened() ) { time = 1 / App.GetFrameTime();; printf( "Fps %f!\n", time ); while( App.GetEvent( Eve ) ) { if( Eve.Type == sf::Event::Closed ) App.Close(); } const sf::Input & input = App.GetInput(); if( input.IsKeyDown( sf::Key::Escape ) ) App.Close(); App.Clear(); App.Display(); } return EXIT_SUCCESS; }
Bulid Log:
-------------- Build: Release in FPS ---------------
mingw32-g++.exe -Wall -fexceptions -O2 -I"F:\Program Files (x86)\CodeBlocks\MinGW\include" -I"F:\Program Files (x86)\CodeBlocks\MinGW\SFML-1.6\include" -c F:\FPS\main.cpp -o obj\Release\main.o
mingw32-g++.exe -L"F:\Program Files (x86)\CodeBlocks\MinGW\SFML-1.6\lib" -o bin\Release\FPS.exe obj\Release\main.o -s -lsfml-system -lsfml-window -lsfml-graphics "F:\Program Files (x86)\CodeBlocks\MinGW\lib\liballeg.a"
Output size is 84,50 KB
Process terminated with status 0 (0 minutes, 0 seconds)
0 errors, 0 warnings
i jeszcze screen ekranu: Screen |
|
akwes |
» 2012-04-09 22:55:28 Daj gdzieś na początek kodu App.UseVerticalSync( false );
|
|
poldek Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-04-10 10:34:47 Dzięki.
//Edit
Mimo tej linijki problem dalej istnieje, ale jest lekka poprawa FPS'y spadają jak fala np: 200, 200, 200, 64, 64, 64, 200, 200, 200 itd.. Jakieś inne sugestie dotyczące tego problemu ? |
|
« 1 » |