Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

Którą biblioteke wybrać do projektu 3D

Ostatnio zmodyfikowano 2012-04-29 19:59
Autor Wiadomość
m4tx
» 2012-04-24 13:48:14
Jak chcesz pisać grę, to polecam sprawdzić w jakich silnikach piszą inne gry, typu assasing creed, wiedźmin, need for speed itd.
Ale żeś yoogi dorąbał... Takie gry są pisane w silnikach tworzonych przez producentów... Raczej nie ma szans na ich zdobycie, zwłaszcza za darmo...

A od siebie mogę polecić OGRE (chyba jeden z najlepszych darmowych wieloplatformowych silników) i Irrlicht (do którego kurs znajdziesz na tej stronie).
P-55184
Winner
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-04-24 14:31:40
Dzięki za pomoc, będę kombinował.

I od razu po przeczytaniu przeczytaniu pierwszej częsci kursy o opengl mam problem ;p ale to juz na inny temat...
P-55196
yoogi
» 2012-04-24 14:37:43
Może i płatne, ale to nie oznacza, że nie można ich użyć :) gorzej z pobraniem
P-55198
Jozio
» 2012-04-29 19:59:03
Ja bym Ci polecił Irrlicht :)
P-55613
1 « 2 »
Poprzednia strona Strona 2 z 2