Przemieszczanie obiektów w grze w tym samym czasie
Ostatnio zmodyfikowano 2012-05-04 13:49
akwes |
» 2012-05-02 18:40:50 Właśnie, bo to jest kwestia taka, czy masz pokazać że umiesz obsługiwać wątki, czy chcesz napisać grę? |
|
Marys Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-05-03 02:29:48 Mam napisać grę lub symulacje wykorzystującą współbieżność (z naciskiem na współbieżność). |
|
kampar |
» 2012-05-04 13:49:56 Jeżeli chcesz pisać grę, musisz wybrać bibliotekę graficzną. Polecam SFML 2.0 ,ponieważ jest łatwa do nauki oraz posiada funkcje dotyczące tworzenia wątków. Kurs do niej znajduje się na tej stronie, o wątkach możesz przeczytać w dokumentacji. Inne biblioteki to SDL lub Allegro5. Trochę nie rozumiem idei tego zadania, bo wychodzi na to, że musisz stworzyć grę w sposób w jaki nie powinno się tego robić. Możesz pokombinować z tym twoim pomysłem, jednak staraj się, aby wątków było jak najmniej i żeby ich liczba była stała. Czyli osobny dla każdej z 3 drużyn. Wątki powinno się używać m.in. do tego co było w moim linku, czyli do wczytywania dużych plików "w tle" oraz często się używa do obsługi aplikacji sieciowych: jeden wątek cały czas odbiera pakiety, a drugi zajmuje się ich wysyłaniem i obsługą gry. |
|
1 2 « 3 » |