mówiłem, że nakładasz kilka map... no dobra przyjrzyj się temu
BITMAP * pochodnia = NULL; BITMAP * pochodnia1 = NULL; BITMAP * pochodnia2 = NULL; BITMAP * pochodnia3 = NULL;
void efekt_pochodni( int a ) {
if( a == 1 ) {
for( int i = 0; i < 40; i++ ) {
set_trans_blender( 255, 255, 255, i );
draw_trans_sprite( bufor, pochodnia, 0, 0 );
blit( bufor, screen, 0, 0, 0, 0, 640, 480 );
}; };
clear_to_color( pochodnia3, makecol( 35, 35, 35 ) );
circlefill( pochodnia3, SCREEN_W / 2, SCREEN_H / 2, 45, makecol( 255, 0, 255 ) );
masked_blit( pochodnia3, bufor, 0, 0, 0, 0, 800, 600 );
clear_to_color( pochodnia2, makecol( 25, 25, 25 ) );
circlefill( pochodnia2, SCREEN_W / 2, SCREEN_H / 2, 50, makecol( 255, 0, 255 ) );
masked_blit( pochodnia2, bufor, 0, 0, 0, 0, 800, 600 );
clear_to_color( pochodnia1, makecol( 15, 15, 15 ) );
circlefill( pochodnia1, SCREEN_W / 2, SCREEN_H / 2, 55, makecol( 255, 0, 255 ) );
masked_blit( pochodnia1, bufor, 0, 0, 0, 0, 800, 600 );
clear_to_color( pochodnia, makecol( 0, 0, 0 ) );
circlefill( pochodnia, SCREEN_W / 2, SCREEN_H / 2, 60, makecol( 255, 0, 255 ) );
masked_blit( pochodnia, bufor, 0, 0, 0, 0, 800, 600 );
};
Proste.