Obliczanie wierzchołków na obiekcie, warunek odpowiadający za kolizję.
Ostatnio zmodyfikowano 2012-05-06 14:23
Trust Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-05-06 14:19:52 Mam już kod który działa i odpowiada za moje kolizje : if( Bx15 < Ax5 && Bx13 > Ax7 && By16 < Ay6 && By14 > Ay8 ) { if( s1_x > s2_x ) s1_x = s1_x + 2, speed_1 -= 0.02, speed_2 -= 0.02; if( s1_x < s2_x ) s1_x = s1_x - 2, speed_1 -= 0.02, speed_2 -= 0.02; if( s1_y < s2_y ) s1_y = s1_y - 2, speed_1 -= 0.02, speed_2 -= 0.02; if( s1_y > s2_y ) s1_y = s1_y + 2, speed_1 -= 0.02, speed_2 -= 0.02; }
Wystarczyło tylko tyle, a ja się mączyłem nie wiadomo jak i ile..... |
|
Trust Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-05-06 14:21:33 |
|
kizia |
» 2012-05-06 14:22:14 Przynajmniej na długo zapamiętasz to do czego doszedłeś ;d |
|
Trust Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-05-06 14:23:55 Na pewno :P A ile się nauczyłem przez takie pisanie.:)
Wielkie dzięki! Temat do zamknięcia :) |
|
1 2 « 3 » |