Modele i animacje Blendera + Światło Irrlichta
Ostatnio zmodyfikowano 2012-05-04 12:44
Temes Temat założony przez niniejszego użytkownika |
Modele i animacje Blendera + Światło Irrlichta » 2012-05-04 09:15:24 Nie wiem czy to dobry dział, ale żaden inny nie wydawał mi się na tyle dobry. Chodzi o to - jak zrobić model i animację tego ów modelu, aby działał w Irrlicht'cie.
Bo model to spokojnie w blenderze robię, ale jak stworzyć animację do gry w Blenderze? Animacje też umiem robić, ale w formie filmu. Gdy zrobię już animację (ustawię co w każdej klatce się dzieje) to jak to zapisać np. w formacie 3ds? Jak zapisuje w tym lub jakimś innym to jest model - bez animacji.
+ Gdy szczerze mówiąc "przepisuję" kod ze strony: http://irrlicht.sourceforge.net/docu/example001.html - tylko podmieniam na moje rzeczy (modele, tekstury) to po otwarciu programu model jest cały czarny a tekstura nie działa - o co chodzi? (Model: .3ds, Tekstura: JPEG) |
|
m4tx |
» 2012-05-04 09:36:57 |
|
SeaMonster131 |
» 2012-05-04 11:03:55 Co do animacji, to musisz chyba zrobić animację szkieletową i taką o to animacje wczytać w Irrlicht'cie :) |
|
Temes Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-05-04 11:05:27 No dobra, ale w jakim formacie zapisać? Bo jak zrobię animację i zapiszę w jakimś rozszerzeniu to ona stoi... Tylko w filmie chodzi :/ |
|
xevuel |
» 2012-05-04 11:08:03 |
|
akwes |
» 2012-05-04 12:44:02 @Temes używasz animacji szkieletowej?
Nie chodzi tu o te klatki na dole... |
|
« 1 » |