Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[allegro 5] zmiana glośności muzyki podczas jej grania

Ostatnio zmodyfikowano 2012-05-19 14:24
Autor Wiadomość
SeaMonster131
» 2012-05-15 22:37:20
To zrób to jako sample instance. Sample przydaje sie bardziej do efektów dźwiękowych (jak np strzał z broni) a sample instance do muzyki. Wtedy możesz sobie w każdym momencie regulować głośność tej muzyki poprzez al_set_sample_instance_gain().
P-56771
Temes
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-05-19 09:31:38
Mam jeszcze problem...
Próbowałem wiele razy, ale w tym tutorialu allegro jakos tak dokladnie nie jest napisane, i męczę się z tym sample_instance, i nie działa...

Może ktoś mi podać kod na "stworzenie" sample_instance?
Pełny, z wczytaniem sample, bo stworzyć samo sample_instance to ja umiem, ale nie umiem do instance dać dźwięku (wgrać)

Z góry dziękuję
P-56963
SeaMonster131
» 2012-05-19 13:30:01
Ja sam już kiedyś tego szukałem i znalazłem jakieś video na YouTube. Ale prosze:
C/C++
ALLEGRO_SAMPLE * muza;

ALLEGRO_SAMPLE_INSTANCE * muzaInstance;

// ...

muza = al_load_sample( "media/audio/muza.wav" );
muzaInstance = al_create_sample_instance( muza );

al_attach_sample_instance_to_mixer( muzaInstance, al_get_default_mixer() );

// No a z odtwarzaniem to juz powinienes sobie poradzic, mozesz dorobic rozne inne rzeczy takie jak np zapetlenie utworu:
al_set_sample_instance_playmode( muzaInstance, ALLEGRO_PLAYMODE_LOOP );

// itd...

:)
P-56976
Temes
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-05-19 14:24:33
Dzięki wielkie :)
P-56987
1 « 2 »
Poprzednia strona Strona 2 z 2