[allegro 5] zmiana glośności muzyki podczas jej grania
Ostatnio zmodyfikowano 2012-05-19 14:24
SeaMonster131 |
» 2012-05-15 22:37:20 To zrób to jako sample instance. Sample przydaje sie bardziej do efektów dźwiękowych (jak np strzał z broni) a sample instance do muzyki. Wtedy możesz sobie w każdym momencie regulować głośność tej muzyki poprzez al_set_sample_instance_gain(). |
|
Temes Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-05-19 09:31:38 Mam jeszcze problem... Próbowałem wiele razy, ale w tym tutorialu allegro jakos tak dokladnie nie jest napisane, i męczę się z tym sample_instance, i nie działa...
Może ktoś mi podać kod na "stworzenie" sample_instance? Pełny, z wczytaniem sample, bo stworzyć samo sample_instance to ja umiem, ale nie umiem do instance dać dźwięku (wgrać)
Z góry dziękuję |
|
SeaMonster131 |
» 2012-05-19 13:30:01 Ja sam już kiedyś tego szukałem i znalazłem jakieś video na YouTube. Ale prosze: ALLEGRO_SAMPLE * muza;
ALLEGRO_SAMPLE_INSTANCE * muzaInstance;
muza = al_load_sample( "media/audio/muza.wav" ); muzaInstance = al_create_sample_instance( muza );
al_attach_sample_instance_to_mixer( muzaInstance, al_get_default_mixer() );
al_set_sample_instance_playmode( muzaInstance, ALLEGRO_PLAYMODE_LOOP );
:) |
|
Temes Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-05-19 14:24:33 Dzięki wielkie :) |
|
1 « 2 » |