Konwersja png do bmp w sdl'u
Ostatnio zmodyfikowano 2012-05-21 16:45
xevuel |
» 2012-05-21 16:29:00 Rób jak chcesz. Jeśli daną czynność można wykonać za pomocą jednej biblioteki, głupotą jest dodawanie kolejnych (o ile oferują te same możliwości). Którą wykorzystasz do tego celu, to już zależy do ciebie. W prostym WinAPI tego nie uzyskasz, będziesz musiał użyć GDI+. GDI+ wymaga Windowsa i Visuala... |
Windowsa owszem, Visuala już niekoniecznie, działa bowiem też pod GCC. |
|
kizia Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-05-21 16:30:52 Niby tak, ale bedzie duzo latwiej z tymi wszystkimi przyciskami, paskami przesuwania itp ;d Ale co myslisz że lepiej bedzie pozostać przy sdlu i nie mieszac jakims winapi? ( plus badz minus jest taki, ze winapi dopiero bym sie musial nauczyc ) |
|
m4tx |
» 2012-05-21 16:34:03 winapi dopiero bym sie musial nauczyc |
To pisz w SDL-u, bo zanim nauczysz się WinAPI na tyle, żeby napisać edytor map, to napiszesz już ten edytor w SDL-u :P działa bowiem też pod GCC. |
Ale z tego co wiem są jakieś ograniczenia licencyjne, w dodatku na G++ to nie jest to oficjalnie wspierane przez Microsoft :P |
|
kizia Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-05-21 16:45:47 Myslę że temat mogę już zamknąć ponieważ, moje problemy zostały rozwiązane po małym zboczeniu z tematu, na głowne pytanie zawarte w tytule też znalazła się odpowiedz na pierwszej stronie, także dziękuję wszystkim za pomoc i życzę powodzenia w kodzeniu! :P |
|
1 « 2 » |