Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

Strzałki w ASCII

Ostatnio zmodyfikowano 2009-03-23 21:53
Autor Wiadomość
Patzick
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2009-03-23 20:45:48
to też nie działa. Tak jak napisałem wyżej- to tak jakby nie widziało tego 224 tylko 2 osobne liczby ;/
P-4979
pekfos
» 2009-03-23 20:48:18
a teraz?
P-4980
Patzick
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2009-03-23 20:59:23
nie, to nic nie zmienia. Spróbowałem jeszcze coś w tym stylu, ale tez do bani ;/
C/C++
case 32:
if( kbhit() == true )
{
    char znak = getch();
    switch( znak )
    {
    case 75:
        arrows( 75 ); //lewo
        break;
    case 72:
        arrows( 72 ); //góra
    case 77:
        arrows( 77 ); //prawo
        break;
    case 80:
        arrows( 80 ); //dół
        break;
        break;
    }; //switch
} //if
else { pisanie(); };
break;
P-4981
Patzick
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2009-03-23 21:43:04
Mam rozwiązanie.
Jeśli użyty jest znak specjalny wywołuję funkcję, która jeszcze raz pobiera znak, który siedzi w buforze. Znak specjalny wynosi -32 a nie 32 jak myślałem wcześniej :)
i tak mniej więcej kod wygląda
C/C++
case - 32:
arrows();
break;

//a arrows() w tym momencie mniejwięcej tak
void arrows() {
    char znak = getch();
    int a = znak;
    if( a == 75 ) { //kod dla lewej strzałki};
        /*...*/
    }

Zamykam. Dzięki za odpowiedzi :)
P-4982
lynx
» 2009-03-23 21:53:28
Pozwoliłem sobie otworzyć temat, ze względu na pewną ilość programistów piszących programy z użyciem kompilatora firmy Borland, gdzie getch() zwraca znaki specjalne nie jako -32 tylko 0. :)
P-4983
1 « 2 »
Poprzednia strona Strona 2 z 2