Mechanika ruchu węża
Ostatnio zmodyfikowano 2012-05-29 11:11
akwes Temat założony przez niniejszego użytkownika |
Mechanika ruchu węża » 2012-05-29 09:58:58 Chciałem sobie napisać prostego Snake`a jednak już na początku są problemy. Wąż ma się ruszać w ten sposób: http://www.youtube.com/watch?v=NnWE5CVa4eQ, jednak na razie efekt ten uzyskuje przez mini system komunikatów, czyli pierwsza kulka jest sterowana normalnie, odpowiednia klasa zapamiętuje polecenia wydane przez użytkownika i przekazuje później w pewnym odstępie czasowym coraz to dalszym kulkom. Jednak generuje to problemy przy odwracaniu kierunku ruchu, przyspieszaniu i zwalnianiu. Czy ktoś może ma pomysł na jakiś lepszy system obsługi takiego ruchu? |
|
waxx |
» 2012-05-29 11:06:49 Teoretycznie to co mówisz powinno być ok, jakie problemy masz? |
|
akwes Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-05-29 11:11:55 Przy przyspieszaniu kiedy kulki przyspieszają pojedynczo (pojedynczo bo mija czas dojdzie do nich nowy komunikat z większą prędkością) jest wszystko ok. Ale kiedy próbowałem im zaktualizować stare polecenia (zwiększyć prędkość i proporcjonalnie zmniejszyć czas) to zaczęły wariować :) Podobnie z odwracaniem, ale tutaj pomysł mógł być walnięty :)
Hm... Skoro mówisz, że powinno być ok to jeszcze ogarnę bałagan w kodzie i popróbuje. |
|
« 1 » |