Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

Mechanika ruchu węża

Ostatnio zmodyfikowano 2012-05-29 11:11
Autor Wiadomość
akwes
Temat założony przez niniejszego użytkownika
Mechanika ruchu węża
» 2012-05-29 09:58:58
Chciałem sobie napisać prostego Snake`a jednak już na początku są problemy.

Wąż ma się ruszać w ten sposób: http://www.youtube.com/watch?v=NnWE5CVa4eQ, jednak na razie efekt ten uzyskuje przez mini system komunikatów, czyli pierwsza kulka jest sterowana normalnie, odpowiednia klasa zapamiętuje polecenia wydane przez użytkownika i przekazuje później w pewnym odstępie czasowym coraz to dalszym kulkom.

Jednak generuje to problemy przy odwracaniu kierunku ruchu, przyspieszaniu i zwalnianiu. Czy ktoś może ma pomysł na jakiś lepszy system obsługi takiego ruchu?
P-57431
waxx
» 2012-05-29 11:06:49
Teoretycznie to co mówisz powinno być ok, jakie problemy masz?
P-57432
akwes
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-05-29 11:11:55
Przy przyspieszaniu kiedy kulki przyspieszają pojedynczo (pojedynczo bo mija czas dojdzie do nich nowy komunikat z większą prędkością) jest wszystko ok. Ale kiedy próbowałem im zaktualizować stare polecenia (zwiększyć prędkość i proporcjonalnie zmniejszyć czas) to zaczęły wariować :) Podobnie z odwracaniem, ale tutaj pomysł mógł być walnięty :)


Hm... Skoro mówisz, że powinno być ok to jeszcze ogarnę bałagan w kodzie i popróbuje.
P-57433
« 1 »
  Strona 1 z 1