Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

OpenGL - I program i błędy

Ostatnio zmodyfikowano 2012-06-04 18:28
Autor Wiadomość
bingo009
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-06-04 16:30:55
Znalazłem go gdzieś na dysku i dodałem do folderu include, ale dodanie go i tak nic nie zmienia. Gdzieś wyczytałem, że to może być błąd linkera. Ale nawet jeśli, to czemu kod stamtąd działa?
P-57802
xevuel
» 2012-06-04 16:34:45
Bo nie używa cstdlib. Jeśli tobie ten plik nie będzie potrzebny (a na początku raczej na pewno nie), możesz go spokojnie zakomentować i wszystko powinno grać.
P-57803
Gabes
» 2012-06-04 16:44:45
Stwórz konsolową aplikacje → Empty project → do Source files dodaj Add → New Item... → .cpp
No właśnie xevuel ma racje.
P-57804
bingo009
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-06-04 18:06:15
Pomogło, już działa. No ale jak później będzie potrzebne cstdlib, to co wtedy?
P-57812
xevuel
» 2012-06-04 18:28:06
Raczej nie powinien być ci potrzebny, bo raczej wszystkie funkcje w nim zawarte (» standard Ccstdlib (stdlib.h)) da się zastąpić innymi (nie wiem jak z rand()). A jeśli będzie ci koniecznie potrzebny... to pobierzesz freeglut'a, albo zmienisz IDE na C::B.
P-57813
1 « 2 »
Poprzednia strona Strona 2 z 2