Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[Allegro] System Walk.

Ostatnio zmodyfikowano 2012-06-13 19:09
Autor Wiadomość
Forczek
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-06-13 14:00:49
Umiem to, jak sam nie wiesz jak rozwiązać ten problem to się nie udzielaj.
P-58355
pekfos
» 2012-06-13 14:04:54
..
I weź tu wskaż błąd i podaj odpowiednie materiały..

=
 to operator przypisania. Przypisujesz do zmiennej false, więc if się nigdy nie wykona. Poprawny zapis:
C/C++
if( wtf == false )
Dalej twierdzisz, że to umiesz?
P-58357
Forczek
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-06-13 14:09:24
Tak, sorka za obelgę ale mnie już szlak trafia :p. 1 Błąd mogłeś wskazać od razu, pomyłka myślałem że tamte warunki były złe.
P-58358
Forczek
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-06-13 15:21:12
Wszystko cacy, lecz jest pewien problem. Eksperymentowałem z <= itp. Lecz nadal nie działa system walk:
if( key[ KEY_H ] )
        {
            if( blokw == false )
            {
                if( ludek_x <= postac_x )
                {
                    if( postac_x >= ludek_x + 100 )
                    {
                        HPw - 10;
                    }
                }
            }
         }
Jak powinno być. Ludek stoi po lewej a Postac po prawej.
P-58363
Dragonit
» 2012-06-13 15:23:57
A nie powinno być :
HPw -= 10;
P-58365
Forczek
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-06-13 15:24:49
to nie to bo nadal nie odejmuje hp
P-58366
Dragonit
» 2012-06-13 15:31:54
Sprawdź czym się to różni:

zmienna - 10 a zmienna -= 10 a zmienna = zmienna -10 ??

Jak chcesz odejmować punkty to pomyśl jak jest dobrze.
P-58368
Forczek
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-06-13 15:36:40
Dobra, może tam też był błąd. Ale czy tak czy siak się nie odejmuje. Co może być źle?
P-58369
1 « 2 » 3 4 5
Poprzednia strona Strona 2 z 5 Następna strona