Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[Allegro] System Walk.

Ostatnio zmodyfikowano 2012-06-13 19:09
Autor Wiadomość
Dragonit
» 2012-06-13 15:46:25
hincu ci już pisał co masz źle.
P-58371
Forczek
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-06-13 15:50:11
Ok, a jak to miało by mniej więcej wyglądać. Potrzebuje do jutra bo zależy od tego moja ocena z informatyki :p.
P-58372
Dragonit
» 2012-06-13 15:58:37
C/C++
short int Kolizja( short int x1, short int x2,
short int y1, short int y2,
short int width1, short int width2,
short int height1, short int height2 )
{
    if( x1 >= x2 && x1 <= x2 + width2 && y1 >= y2 && y1 <= y2 + height2 ) return 1;
    else if( x1 + width1 >= x2 && x1 + width1 <= x2 + width2 && y1 >= y2 && y1 <= y2 + height2 ) return 2;
    else if( x1 + width1 >= x2 && x1 + width1 <= x2 + width2 && y1 + height1 >= y2 && y1 + height1 <= y2 + height2 ) return 3;
    else if( x1 >= x2 && x1 <= x2 + width2 && y1 + height1 >= y2 && y1 + height1 <= y2 + height2 ) return 4;
    else return 0;
   
}

if( Kolizja( ludek_x, postac_x,
ludek_y, postac_y,
ludek->w, postac->w,
ludek->h, postac->h ) != 0 ) { // (!= 0) ustaw sobie jak ci pasuje
    HPw -= 10;
}

Mniej więcej tak, ale zrób po swojemu.
P-58377
Forczek
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-06-13 16:38:59
Ok, wielkie dzięki. Na razie temat zamykam. Jak będę miał co do tego problemy otworze ponownie. Wielkie dzięki dla wszystkich ! W końcu skończę grę.
P-58382
Forczek
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-06-13 16:46:33
x/y to wiem, ale o co chodzi z: width, height co to za zmienne? Po prostu nie działa. :p
P-58385
pekfos
» 2012-06-13 17:08:54
P-58391
Forczek
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-06-13 17:46:30
Aha, a można zrobić w mój sposób? Bo ten coś mi nie działa :/
P-58400
Dragonit
» 2012-06-13 17:50:02
Ale co ci nie działa ?
P-58401
1 2 « 3 » 4 5
Poprzednia strona Strona 3 z 5 Następna strona