[Allegro] System Walk.
Ostatnio zmodyfikowano 2012-06-13 19:09
Dragonit |
» 2012-06-13 15:46:25 hincu ci już pisał co masz źle. |
|
Forczek Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-06-13 15:50:11 Ok, a jak to miało by mniej więcej wyglądać. Potrzebuje do jutra bo zależy od tego moja ocena z informatyki :p. |
|
Dragonit |
» 2012-06-13 15:58:37 short int Kolizja( short int x1, short int x2, short int y1, short int y2, short int width1, short int width2, short int height1, short int height2 ) { if( x1 >= x2 && x1 <= x2 + width2 && y1 >= y2 && y1 <= y2 + height2 ) return 1; else if( x1 + width1 >= x2 && x1 + width1 <= x2 + width2 && y1 >= y2 && y1 <= y2 + height2 ) return 2; else if( x1 + width1 >= x2 && x1 + width1 <= x2 + width2 && y1 + height1 >= y2 && y1 + height1 <= y2 + height2 ) return 3; else if( x1 >= x2 && x1 <= x2 + width2 && y1 + height1 >= y2 && y1 + height1 <= y2 + height2 ) return 4; else return 0; }
if( Kolizja( ludek_x, postac_x, ludek_y, postac_y, ludek->w, postac->w, ludek->h, postac->h ) != 0 ) { HPw -= 10; }
Mniej więcej tak, ale zrób po swojemu. |
|
Forczek Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-06-13 16:38:59 Ok, wielkie dzięki. Na razie temat zamykam. Jak będę miał co do tego problemy otworze ponownie. Wielkie dzięki dla wszystkich ! W końcu skończę grę. |
|
Forczek Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-06-13 16:46:33 x/y to wiem, ale o co chodzi z: width, height co to za zmienne? Po prostu nie działa. :p |
|
pekfos |
» 2012-06-13 17:08:54 |
|
Forczek Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-06-13 17:46:30 Aha, a można zrobić w mój sposób? Bo ten coś mi nie działa :/ |
|
Dragonit |
» 2012-06-13 17:50:02 Ale co ci nie działa ? |
|
1 2 « 3 » 4 5 |