[SFML] Strzelanie - mały problem
Ostatnio zmodyfikowano 2012-06-22 00:38
SeaMonster131 |
» 2012-06-21 21:15:03 |
|
LukiPRO Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-06-22 00:38:13 Dobra problem rozwiązany. Przełamałem się i stworzyłem klasę (nigdy przedtem ich nie tworząc i nie czytając o nich bo wydają się dla mnie czarna magią :/ ) i problem znikną. Nie wiem czemu ja tak się bałem używania klas... Dzięki wszystkim za pomoc. Mam tylko pytanko. Czy jest ona dobra (moja 1 klasa w życiu :D). Czy da się ją jakoś ulepszyć, poprawić, uprościć? class Pocisk { public: float posX, posY, kat; float dirX, dirY; void przygotuj( sf::Sprite & pocisk, sf::Sprite & postac ) { pocisk.setPosition( postac.getPosition().x + 16, postac.getPosition().y + 16 ); } void stworz( sf::RenderWindow & okno, sf::Sprite & pocisk ) { okno.draw( pocisk ); } void kierunek( sf::Sprite & postac ) { dirX = bulletSpeed *( sin( postac.getRotation() * 3.14 / 180 ) ); dirY = bulletSpeed *( - cos( postac.getRotation() * 3.14 / 180 ) ); } void strzal( sf::Sprite & pocisk ) { pocisk.move( dirX, dirY ); } };
|
|
1 « 2 » |