SFML 1.6 nie kompiluje się.
Ostatnio zmodyfikowano 2012-06-22 15:00
pekfos Temat założony przez niniejszego użytkownika |
SFML 1.6 nie kompiluje się. » 2012-06-20 18:16:06 Pobrałem full SDK SFMLa 1.6. Dołączone liby nie współpracują: c:/mingw64/bin/../lib/gcc/x86_64-w64-mingw32/4.6.1/../../../../x86_64-w64-mingw32/bin/ld.exe: skipping incompatible C:\MinGW64\SFML-1.6\lib/libsfml-graphics-s.a when searching for -lsfml-graphics-s c:/mingw64/bin/../lib/gcc/x86_64-w64-mingw32/4.6.1/../../../../x86_64-w64-mingw32/bin/ld.exe: skipping incompatible C:\MinGW64\SFML-1.6\lib\libsfml-graphics-s.a when searching for -lsfml-graphics-s c:/mingw64/bin/../lib/gcc/x86_64-w64-mingw32/4.6.1/../../../../x86_64-w64-mingw32/bin/ld.exe: skipping incompatible C:\MinGW64\SFML-1.6\lib/libsfml-graphics-s.a when searching for -lsfml-graphics-s c:/mingw64/bin/../lib/gcc/x86_64-w64-mingw32/4.6.1/../../../../x86_64-w64-mingw32/bin/ld.exe: cannot find -lsfml-graphics-s collect2: ld returned 1 exit status Process terminated with status 1 (0 minutes, 1 seconds) 1 errors, 0 warnings A kod części bibliotek SFMLa się nie kompiluje: -------------- Build: Debug DLL_Win32 in sfml-window ---------------
x86_64-w64-mingw32-g++.exe -Wall -g -O0 -DWIN32 -D_DEBUG -D_LIB -DSFML_EXPORTS -DSFML_DYNAMIC -DGLEW_BUILD -I..\..\src -I..\..\include -c C:\MinGW64\SFML-1.6\src\SFML\Window\Input.cpp -o "..\..\Temp\sfml-window\Debug DLL_Win32\src\SFML\Window\Input.o" x86_64-w64-mingw32-g++.exe -Wall -g -O0 -DWIN32 -D_DEBUG -D_LIB -DSFML_EXPORTS -DSFML_DYNAMIC -DGLEW_BUILD -I..\..\src -I..\..\include -c C:\MinGW64\SFML-1.6\src\SFML\Window\VideoMode.cpp -o "..\..\Temp\sfml-window\Debug DLL_Win32\src\SFML\Window\VideoMode.o" x86_64-w64-mingw32-g++.exe -Wall -g -O0 -DWIN32 -D_DEBUG -D_LIB -DSFML_EXPORTS -DSFML_DYNAMIC -DGLEW_BUILD -I..\..\src -I..\..\include -c C:\MinGW64\SFML-1.6\src\SFML\Window\Win32\Joystick.cpp -o "..\..\Temp\sfml-window\Debug DLL_Win32\src\SFML\Window\Win32\Joystick.o" x86_64-w64-mingw32-g++.exe -Wall -g -O0 -DWIN32 -D_DEBUG -D_LIB -DSFML_EXPORTS -DSFML_DYNAMIC -DGLEW_BUILD -I..\..\src -I..\..\include -c C:\MinGW64\SFML-1.6\src\SFML\Window\Win32\VideoModeSupport.cpp -o "..\..\Temp\sfml-window\Debug DLL_Win32\src\SFML\Window\Win32\VideoModeSupport.o" x86_64-w64-mingw32-g++.exe -Wall -g -O0 -DWIN32 -D_DEBUG -D_LIB -DSFML_EXPORTS -DSFML_DYNAMIC -DGLEW_BUILD -I..\..\src -I..\..\include -c C:\MinGW64\SFML-1.6\src\SFML\Window\Win32\WindowImplWin32.cpp -o "..\..\Temp\sfml-window\Debug DLL_Win32\src\SFML\Window\Win32\WindowImplWin32.o" C:\MinGW64\SFML-1.6\src\SFML\Window\Win32\WindowImplWin32.cpp: In constructor 'sf::priv::WindowImplWin32::WindowImplWin32(sf::WindowHandle, sf::WindowSettings&)': C:\MinGW64\SFML-1.6\src\SFML\Window\Win32\WindowImplWin32.cpp:134:78: error: cast from 'sf::priv::WindowImplWin32*' to 'long int' loses precision [-fpermissive] C:\MinGW64\SFML-1.6\src\SFML\Window\Win32\WindowImplWin32.cpp:135:117: error: cast from 'LRESULT (*)(HWND, UINT, WPARAM, LPARAM) {aka long long int (*)(HWND__*, unsigned int, long long unsigned int, long long int)}' to 'long int' loses precision [-fpermissive] C:\MinGW64\SFML-1.6\src\SFML\Window\Win32\WindowImplWin32.cpp: In static member function 'static LRESULT sf::priv::WindowImplWin32::GlobalOnEvent(HWND, UINT, WPARAM, LPARAM)': C:\MinGW64\SFML-1.6\src\SFML\Window\Win32\WindowImplWin32.cpp:1101:99: error: cast from 'LPVOID {aka void*}' to 'long int' loses precision [-fpermissive] Process terminated with status 1 (0 minutes, 1 seconds) 3 errors, 0 warnings IDE: Code::Blocks system Windows 7 x64 (pod 32-bitową Vistą wszystko działa) I co tu zrobić by działało? (Poza wracaniem do Visty..) |
|
waxx |
» 2012-06-20 18:45:23 probujesz kompilowac to jakas dziwna wersja x64 mingw czy co?
inna sprawa, ze c::b ssie ostro i nie wiem czemu go uzywasz ;)
|
|
DejaVu |
» 2012-06-20 18:48:15 Sugeruję pobrać źródła i ze źródeł skompilować z takimi samymi ustawieniami jak kompilujesz swoje projekty. |
|
m4tx |
» 2012-06-20 19:08:20 inna sprawa, ze c::b ssie ostro i nie wiem czemu go uzywasz ;) |
Uzasadnij ;) Równie dobrze mógłbym powiedzieć, że <tu wstaw nazwę IDE, którego używasz> też ssie ostro. |
|
pekfos Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-06-21 14:42:07 probujesz kompilowac to jakas dziwna wersja x64 mingw czy co? |
to TDM GCC 4.6.1 x64 Sugeruję pobrać źródła i ze źródeł skompilować z takimi samymi ustawieniami jak kompilujesz swoje projekty. |
Mam dołączone pliki projektów którymi trzeba to skompilować ale coż.. nie idzie. |
|
waxx |
» 2012-06-21 16:16:39 no to nie powinienes kompilowac x86 kompilatorem tego sfmla...?oO
a c::b ssie bo ma gorszy debugger, gorszy intellisense, gorszy project managment, mniejsze mozliwosci konfiguracyjne i wtyczkologia tez slabsza w porownaniu do VC ;) |
|
m4tx |
» 2012-06-21 16:27:29 A C::B jest wieloplatformowy, waży mniej i nie jest tak przepakowany - często nieprzydatnymi - funkcjami. A poza tym Code::Blocks potrafi też korzystać z kompilatora i debuggera Visuala. no to nie powinienes kompilowac x86 kompilatorem tego sfmla...?oO |
Nie? On ma 64-bitowy system... |
|
Drraven |
» 2012-06-21 16:54:19 A ponadto kodowy bloki są fajniejsze bo vc jest na dłuższą meta płatny :D
Topic: weź cmake jakieś i samo ci się dobrze zrobi i nie jestem pewny co do linkera twojego ale pewnie masz ze strony przykładowy ;D |
|
« 1 » 2 |