Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

SFML 1.6 nie kompiluje się.

Ostatnio zmodyfikowano 2012-06-22 15:00
Autor Wiadomość
pekfos
Temat założony przez niniejszego użytkownika
SFML 1.6 nie kompiluje się.
» 2012-06-20 18:16:06
Pobrałem full SDK SFMLa 1.6. Dołączone liby nie współpracują:
c:/mingw64/bin/../lib/gcc/x86_64-w64-mingw32/4.6.1/../../../../x86_64-w64-mingw32/bin/ld.exe: skipping incompatible C:\MinGW64\SFML-1.6\lib/libsfml-graphics-s.a when searching for -lsfml-graphics-s
c:/mingw64/bin/../lib/gcc/x86_64-w64-mingw32/4.6.1/../../../../x86_64-w64-mingw32/bin/ld.exe: skipping incompatible C:\MinGW64\SFML-1.6\lib\libsfml-graphics-s.a when searching for -lsfml-graphics-s
c:/mingw64/bin/../lib/gcc/x86_64-w64-mingw32/4.6.1/../../../../x86_64-w64-mingw32/bin/ld.exe: skipping incompatible C:\MinGW64\SFML-1.6\lib/libsfml-graphics-s.a when searching for -lsfml-graphics-s
c:/mingw64/bin/../lib/gcc/x86_64-w64-mingw32/4.6.1/../../../../x86_64-w64-mingw32/bin/ld.exe: cannot find -lsfml-graphics-s
collect2: ld returned 1 exit status
Process terminated with status 1 (0 minutes, 1 seconds)
1 errors, 0 warnings
A kod części bibliotek SFMLa się nie kompiluje:
-------------- Build: Debug DLL_Win32 in sfml-window ---------------

x86_64-w64-mingw32-g++.exe  -Wall -g -O0 -DWIN32 -D_DEBUG -D_LIB -DSFML_EXPORTS -DSFML_DYNAMIC -DGLEW_BUILD    -I..\..\src -I..\..\include  -c C:\MinGW64\SFML-1.6\src\SFML\Window\Input.cpp -o "..\..\Temp\sfml-window\Debug DLL_Win32\src\SFML\Window\Input.o"
x86_64-w64-mingw32-g++.exe  -Wall -g -O0 -DWIN32 -D_DEBUG -D_LIB -DSFML_EXPORTS -DSFML_DYNAMIC -DGLEW_BUILD    -I..\..\src -I..\..\include  -c C:\MinGW64\SFML-1.6\src\SFML\Window\VideoMode.cpp -o "..\..\Temp\sfml-window\Debug DLL_Win32\src\SFML\Window\VideoMode.o"
x86_64-w64-mingw32-g++.exe  -Wall -g -O0 -DWIN32 -D_DEBUG -D_LIB -DSFML_EXPORTS -DSFML_DYNAMIC -DGLEW_BUILD    -I..\..\src -I..\..\include  -c C:\MinGW64\SFML-1.6\src\SFML\Window\Win32\Joystick.cpp -o "..\..\Temp\sfml-window\Debug DLL_Win32\src\SFML\Window\Win32\Joystick.o"
x86_64-w64-mingw32-g++.exe  -Wall -g -O0 -DWIN32 -D_DEBUG -D_LIB -DSFML_EXPORTS -DSFML_DYNAMIC -DGLEW_BUILD    -I..\..\src -I..\..\include  -c C:\MinGW64\SFML-1.6\src\SFML\Window\Win32\VideoModeSupport.cpp -o "..\..\Temp\sfml-window\Debug DLL_Win32\src\SFML\Window\Win32\VideoModeSupport.o"
x86_64-w64-mingw32-g++.exe  -Wall -g -O0 -DWIN32 -D_DEBUG -D_LIB -DSFML_EXPORTS -DSFML_DYNAMIC -DGLEW_BUILD    -I..\..\src -I..\..\include  -c C:\MinGW64\SFML-1.6\src\SFML\Window\Win32\WindowImplWin32.cpp -o "..\..\Temp\sfml-window\Debug DLL_Win32\src\SFML\Window\Win32\WindowImplWin32.o"
C:\MinGW64\SFML-1.6\src\SFML\Window\Win32\WindowImplWin32.cpp: In constructor 'sf::priv::WindowImplWin32::WindowImplWin32(sf::WindowHandle, sf::WindowSettings&)':
C:\MinGW64\SFML-1.6\src\SFML\Window\Win32\WindowImplWin32.cpp:134:78: error: cast from 'sf::priv::WindowImplWin32*' to 'long int' loses precision [-fpermissive]
C:\MinGW64\SFML-1.6\src\SFML\Window\Win32\WindowImplWin32.cpp:135:117: error: cast from 'LRESULT (*)(HWND, UINT, WPARAM, LPARAM) {aka long long int (*)(HWND__*, unsigned int, long long unsigned int, long long int)}' to 'long int' loses precision [-fpermissive]
C:\MinGW64\SFML-1.6\src\SFML\Window\Win32\WindowImplWin32.cpp: In static member function 'static LRESULT sf::priv::WindowImplWin32::GlobalOnEvent(HWND, UINT, WPARAM, LPARAM)':
C:\MinGW64\SFML-1.6\src\SFML\Window\Win32\WindowImplWin32.cpp:1101:99: error: cast from 'LPVOID {aka void*}' to 'long int' loses precision [-fpermissive]
Process terminated with status 1 (0 minutes, 1 seconds)
3 errors, 0 warnings
IDE: Code::Blocks
system Windows 7 x64
(pod 32-bitową Vistą wszystko działa)

I co tu zrobić by działało? (Poza wracaniem do Visty..)
P-58782
waxx
» 2012-06-20 18:45:23
probujesz kompilowac to jakas dziwna wersja x64 mingw czy co?

inna sprawa, ze c::b ssie ostro i nie wiem czemu go uzywasz ;)
P-58783
DejaVu
» 2012-06-20 18:48:15
Sugeruję pobrać źródła i ze źródeł skompilować z takimi samymi ustawieniami jak kompilujesz swoje projekty.
P-58784
m4tx
» 2012-06-20 19:08:20
inna sprawa, ze c::b ssie ostro i nie wiem czemu go uzywasz ;)
Uzasadnij ;)

Równie dobrze mógłbym powiedzieć, że <tu wstaw nazwę IDE, którego używasz> też ssie ostro.
P-58785
pekfos
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-06-21 14:42:07
probujesz kompilowac to jakas dziwna wersja x64 mingw czy co?
to TDM GCC 4.6.1 x64
Sugeruję pobrać źródła i ze źródeł skompilować z takimi samymi ustawieniami jak kompilujesz swoje projekty.
Mam dołączone pliki projektów którymi trzeba to skompilować ale coż.. nie idzie.
P-58837
waxx
» 2012-06-21 16:16:39
no to nie powinienes kompilowac x86 kompilatorem tego sfmla...?oO

a c::b ssie bo ma gorszy debugger, gorszy intellisense, gorszy project managment, mniejsze mozliwosci konfiguracyjne i wtyczkologia tez slabsza w porownaniu do VC ;)
P-58841
m4tx
» 2012-06-21 16:27:29
A C::B jest wieloplatformowy, waży mniej i nie jest tak przepakowany - często nieprzydatnymi - funkcjami. A poza tym Code::Blocks potrafi też korzystać z kompilatora i debuggera Visuala.

no to nie powinienes kompilowac x86 kompilatorem tego sfmla...?oO
Nie? On ma 64-bitowy system...
P-58842
Drraven
» 2012-06-21 16:54:19
A ponadto kodowy bloki są fajniejsze bo vc jest na dłuższą meta płatny :D

Topic:
weź cmake jakieś i samo ci się dobrze zrobi i nie jestem pewny co do linkera twojego ale pewnie masz ze strony przykładowy ;D
P-58845
« 1 » 2
  Strona 1 z 2 Następna strona