Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

Problem z stdio.h, string.h- brak funkcji printf, strtok...

Ostatnio zmodyfikowano 2012-07-08 13:55
Autor Wiadomość
Trix
Temat założony przez niniejszego użytkownika
Problem z stdio.h, string.h- brak funkcji printf, strtok...
» 2012-07-08 13:19:37
To nei jest mój kod, jest to jeden z gotowców wczytujących plik .3ds

2 błędy sam naprawiłem, tu autor zapomniał o zadeklarowaniu nowej zmiennej, a tam jeszcze coś innego ^.^

Teraz brakuje niektórych funkcji, log kompilacji:

------ Build started: Project: testtttt, Configuration: Debug Win32 ------
  Model_3DS.cpp
  c:\documents and settings\trixo\pulpit\3ds texture loader\debug\model_3ds.cpp(78) : You need to uncomment this if you are using MFC
 
c:\program files\microsoft visual studio 10.0\vc\include\gl\glaux.h(17): warning C4068: unknown pragma
c:\program files\microsoft visual studio 10.0\vc\include\gl\glaux.h(374): warning C4068: unknown pragma
c:\documents and settings\trixo\pulpit\3ds texture loader\debug\model_3ds.cpp(164): warning C4996: 'sprintf': This function or variable may be unsafe. Consider using sprintf_s instead. To disable deprecation, use _CRT_SECURE_NO_WARNINGS. See online help for details.
          c:\program files\microsoft visual studio 10.0\vc\include\stdio.h(371) : see declaration of 'sprintf'
c:\documents and settings\trixo\pulpit\3ds texture loader\debug\model_3ds.cpp(186): warning C4996: 'strtok': This function or variable may be unsafe. Consider using strtok_s instead. To disable deprecation, use _CRT_SECURE_NO_WARNINGS. See online help for details.
          c:\program files\microsoft visual studio 10.0\vc\include\string.h(197) : see declaration of 'strtok'
c:\documents and settings\trixo\pulpit\3ds texture loader\debug\model_3ds.cpp(216): warning C4996: 'fopen': This function or variable may be unsafe. Consider using fopen_s instead. To disable deprecation, use _CRT_SECURE_NO_WARNINGS. See online help for details.
          c:\program files\microsoft visual studio 10.0\vc\include\stdio.h(234) : see declaration of 'fopen'
c:\documents and settings\trixo\pulpit\3ds texture loader\debug\model_3ds.cpp(770): warning C4996: 'sprintf': This function or variable may be unsafe. Consider using sprintf_s instead. To disable deprecation, use _CRT_SECURE_NO_WARNINGS. See online help for details.
          c:\program files\microsoft visual studio 10.0\vc\include\stdio.h(371) : see declaration of 'sprintf'
LINK : fatal error LNK1561: entry point must be defined
========== Build: 0 succeeded, 1 failed, 0 up-to-date, 0 skipped ==========
Takie pliki dołącza autor (.cpp oraz .h, czyli podam wszystkie include, w odp. kolejności)
C/C++
#include <windows.h> // Header File For Windows
#include <gl\gl.h> // Header File For The OpenGL32 Library
#include <gl\glu.h> // Header File For The GLu32 Library
#include <gl\glaux.h> // Header File For The Glaux Library
#include <stdio.h>
#include <math.h> // Header file for the math library
#include <gl\gl.h> // Header file for the OpenGL32 library

Chyba wszystko jest dobrze?

A kod pobrałem z tej strony: http://www.garagegames.com/community/blogs/view/506
P-59703
DejaVu
» 2012-07-08 13:45:37
LINK : fatal error LNK1561: entry point must be defined
To jest jedyny błąd występujący w kompilowanym programie (reszta to 'nic' nie znaczące warningi)
P-59706
Trix
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-07-08 13:55:50
Aha, to chyba kod jest już dobry :)


Edit:
Tak, po dołączeniu nowych plików do main skompilował się bez błędów :)
P-59708
« 1 »
  Strona 1 z 1