Problem z stdio.h, string.h- brak funkcji printf, strtok...
Ostatnio zmodyfikowano 2012-07-08 13:55
Trix Temat założony przez niniejszego użytkownika |
Problem z stdio.h, string.h- brak funkcji printf, strtok... » 2012-07-08 13:19:37 To nei jest mój kod, jest to jeden z gotowców wczytujących plik .3ds 2 błędy sam naprawiłem, tu autor zapomniał o zadeklarowaniu nowej zmiennej, a tam jeszcze coś innego ^.^ Teraz brakuje niektórych funkcji, log kompilacji: ------ Build started: Project: testtttt, Configuration: Debug Win32 ------ Model_3DS.cpp c:\documents and settings\trixo\pulpit\3ds texture loader\debug\model_3ds.cpp(78) : You need to uncomment this if you are using MFC c:\program files\microsoft visual studio 10.0\vc\include\gl\glaux.h(17): warning C4068: unknown pragma c:\program files\microsoft visual studio 10.0\vc\include\gl\glaux.h(374): warning C4068: unknown pragma c:\documents and settings\trixo\pulpit\3ds texture loader\debug\model_3ds.cpp(164): warning C4996: 'sprintf': This function or variable may be unsafe. Consider using sprintf_s instead. To disable deprecation, use _CRT_SECURE_NO_WARNINGS. See online help for details. c:\program files\microsoft visual studio 10.0\vc\include\stdio.h(371) : see declaration of 'sprintf' c:\documents and settings\trixo\pulpit\3ds texture loader\debug\model_3ds.cpp(186): warning C4996: 'strtok': This function or variable may be unsafe. Consider using strtok_s instead. To disable deprecation, use _CRT_SECURE_NO_WARNINGS. See online help for details. c:\program files\microsoft visual studio 10.0\vc\include\string.h(197) : see declaration of 'strtok' c:\documents and settings\trixo\pulpit\3ds texture loader\debug\model_3ds.cpp(216): warning C4996: 'fopen': This function or variable may be unsafe. Consider using fopen_s instead. To disable deprecation, use _CRT_SECURE_NO_WARNINGS. See online help for details. c:\program files\microsoft visual studio 10.0\vc\include\stdio.h(234) : see declaration of 'fopen' c:\documents and settings\trixo\pulpit\3ds texture loader\debug\model_3ds.cpp(770): warning C4996: 'sprintf': This function or variable may be unsafe. Consider using sprintf_s instead. To disable deprecation, use _CRT_SECURE_NO_WARNINGS. See online help for details. c:\program files\microsoft visual studio 10.0\vc\include\stdio.h(371) : see declaration of 'sprintf' LINK : fatal error LNK1561: entry point must be defined ========== Build: 0 succeeded, 1 failed, 0 up-to-date, 0 skipped ==========
Takie pliki dołącza autor (.cpp oraz .h, czyli podam wszystkie include, w odp. kolejności) #include <windows.h> #include <gl\gl.h> #include <gl\glu.h> #include <gl\glaux.h> #include <stdio.h> #include <math.h> #include <gl\gl.h>
Chyba wszystko jest dobrze? A kod pobrałem z tej strony: http://www.garagegames.com/community/blogs/view/506 |
|
DejaVu |
» 2012-07-08 13:45:37 LINK : fatal error LNK1561: entry point must be defined
To jest jedyny błąd występujący w kompilowanym programie (reszta to 'nic' nie znaczące warningi)
|
|
Trix Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-07-08 13:55:50 Aha, to chyba kod jest już dobry :)
Edit: Tak, po dołączeniu nowych plików do main skompilował się bez błędów :) |
|
« 1 » |