[SFML 1.6] Przygotowywanie grafiki do gier
Ostatnio zmodyfikowano 2012-07-14 17:34
wojownik266 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-07-14 14:36:21 Bedzie już ze dwa lata.. . Jak narazie umiem sklecić jakąś prostą postać, dodać textury, trochę animacji. Wszystkiego jeszcze nie umiem. Uczę się stosownie do potrzeb. Tak jak przy tej mapie. Na potrzeby gry. Dodam jeszcze że tą grafikę zrobiłem w blenderze 2.47. Tej nowej najnowszej wersji która niedawno wyszła, wogóle nie ogarniam:( |
|
diego997 |
» 2012-07-14 14:47:12 |
|
DejaVu |
» 2012-07-14 17:28:47 Rekomenduję zrobienie gry w oparciu o bitmapy ogólnie dostępne. Jak już będziesz miał gotowe mechanizmy, grę itp. to dopiero zabieraj się za grafikę (podmianę). Nie zrobisz dobrej gry jeżeli będziesz zajmował się robieniem grafiki i pisaniem kodu. Jak będziesz miał gotowy projekt wymagający zmiany całej grafiki to założę się, że grafik się stosunkowo szybko znajdzie. |
|
wojownik266 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-07-14 17:34:57 Grafik zapewne tak a pieniadze dla grafika? Wątpię żeby jakiś grafik chciał pracować za darmo... Co do robienia grafiki i programowania gier to nie mam inego wyjścia jak robić to sam. Tymbardziej gdy kasy brak.. |
|
1 « 2 » |