Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[SFML 1.6] Przygotowywanie grafiki do gier

Ostatnio zmodyfikowano 2012-07-14 17:34
Autor Wiadomość
wojownik266
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-07-14 14:36:21
Bedzie już ze dwa lata.. . Jak narazie umiem sklecić jakąś prostą postać, dodać textury, trochę animacji. Wszystkiego jeszcze nie umiem. Uczę się stosownie do potrzeb. Tak jak przy tej mapie. Na potrzeby gry. Dodam jeszcze że tą grafikę zrobiłem w blenderze 2.47. Tej nowej najnowszej wersji która niedawno wyszła, wogóle nie ogarniam:(
P-60004
diego997
» 2012-07-14 14:47:12
Wiesz ja mam zamiar się wziąć za naukę blendera na potrzeby gry ;p


Jak co korzystam z tego kursu: http://www.youtube.com/watch?v=y8QZEVj_VKQ &list=PLB16D9D8C2EFEFE77&index=1&feature=plpp_video



Ale to może nie kontynuujmy tej rozmowy dalej bo admin sie wkurzy ;p
P-60005
DejaVu
» 2012-07-14 17:28:47
Rekomenduję zrobienie gry w oparciu o bitmapy ogólnie dostępne. Jak już będziesz miał gotowe mechanizmy, grę itp. to dopiero zabieraj się za grafikę (podmianę). Nie zrobisz dobrej gry jeżeli będziesz zajmował się robieniem grafiki i pisaniem kodu. Jak będziesz miał gotowy projekt wymagający zmiany całej grafiki to założę się, że grafik się stosunkowo szybko znajdzie.
P-60019
wojownik266
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-07-14 17:34:57
Grafik zapewne tak a pieniadze dla grafika? Wątpię żeby jakiś grafik chciał pracować za darmo... Co do robienia grafiki i programowania gier to nie mam inego wyjścia jak robić to sam. Tymbardziej gdy kasy brak..
P-60021
1 « 2 »
Poprzednia strona Strona 2 z 2