[SFML 1.6] Puste okno
Ostatnio zmodyfikowano 2012-07-14 11:32
wojownik266 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[SFML 1.6] Puste okno » 2012-07-14 11:14:04 poniżej zamieszczam program, który kompiluje się bez problemu lecz nie wyświetla grafiki. Pokazuje sie tylko puste, przeźroczyste okno przez które widać konsolę. Czy ktoś mógłby sprawdzić co jest nie tak?
#include<SFML/Graphics.hpp> #include <iostream> int main() { sf::RenderWindow Screen( sf::VideoMode( 800, 600, 32 ), "SFML Made Easy" ); sf::Image Image; sf::Sprite Sprite; if( !Image.LoadFromFile( "Image.png" ) ) std::cout << "Could not load the image file" << std::endl; Sprite.SetImage( Image ); while( Screen.IsOpened() ) { sf::Event Event; while( Screen.GetEvent( Event ) ) { if( Event.Type == sf::Event::Closed || Event.Key.Code == sf::Key::Escape ) Screen.Close(); } } Screen.Clear(); Screen.Draw( Sprite ); Screen.Display(); return 0; }
|
|
m4tx |
» 2012-07-14 11:26:48 Rysujesz grafikę po wyłączeniu aplikacji. |
|
wojownik266 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-07-14 11:32:41 Dzięki działa! Miłego dnia! |
|
« 1 » |