Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[SFML 1.6] Proste strzelanie

Ostatnio zmodyfikowano 2012-07-19 09:30
Autor Wiadomość
RazzorFlame
» 2012-07-17 19:38:59
wojownik - wez to wrzuc na hostuje.net bo niektorzy nie maja chomika a mozna max 1MB bez konta sciagac.
I co przydalo sie to co napisalem?
P-60403
wojownik266
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-07-18 08:39:02
I tak i nie. Tak bo miałem nad czym rozmyślać. Nie bo kod który podałeś nie działa. Domyślam się że był to kod do dalszej modyfikacji podany jako przykład, zgadłem?
P-60430
diego997
» 2012-07-18 14:01:14
Minęły 3 dni odkąd założyłeś temat myślę że już dawno napisałbyś gta 4.
P-60467
wojownik266
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-07-18 15:05:19
No właśnie, niech to piorun trzaśnie!
P-60472
RazzorFlame
» 2012-07-18 16:12:46
Kurde, wojownik. Podalem za przyklad. Ty to wkleiles??? Jesli tak to jestes porządnym kluskiem a jak nie to powiedz w czym rzecz. Mozesz podac caly kod. Nikt tu nie jest zlodziejem (bynajmniej mam taką nadzieje :>)

Edit:
Ahh czy naprawde tak ciężko jest chodź o drobinke wytężyć mózg? Pomysl logicznie. Ty na samym początku zrobiles tak ze jezeli klawisz jest wcisniety to wtedy pozycja pocisku (w osi Y) sie zmniejsza(pocisk idzie do gory). Ale jezeli sie nie trzyma klawisza to pocisk jest w tym miejscu gdzie statek. Teraz pomyśl. Zrob najpierw zmienną którą ustawisz na false na początku. Pozniej jezeli nacisnięto spacje (i zmienna jest ustawiona na false (zeby nie bylo nieprzewidzianych skutków typu podwojnego wystrzelenia)) ustawiasz ją na true czyli ze pocisk został wystrzelony. Pozniej jeszcze sprawdzasz czy ta zmienna ma wartos true. Jesli tak to zmniejszasz pozycje pocisku (w osi Y) o 1. Czyli kiedy zmienna jest na true, wtedy pocisk leci do góry. Poźniej sprawdzasz czy wyleciał poza górną krawędź (pocisk.y - pocisk.h <= 0). Jesli tak to znowu zmienna jest ustawiona na false. I teraz jezeli zmienna jest ustawiona na FAŁSZ (czyli pocisk nie leci) wtedy musisz nadpisać pozycje pocisku na taką jaka jest w statku. Jesli nadal tego nie zrozumiesz to napisze i dam ci mój kod do przeanalizowania. Jesli to nie pomoże to znaczy że jesteś ciemną masą. Zresztą tak czy siak ci podam kod (tylko go napisze).
P-60477
wojownik266
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-07-18 17:03:24
Trzymam Cię za słowo i czekam na kod... Program który wkleiłem  w pierwszym poście to jak narazie cały program. Chciałbym sobie najpierw zrobic kilka "cegiełek" np. w postaci kodu który obiecałeś a potem z tych cegiełek zbudować cały program. Nie obijam się też główkuję nad tym kodem który podałeś nieco wcześniej...
P-60480
RazzorFlame
» 2012-07-18 17:06:31
Spoko. Skonczylem juz go pisac. Dam cały projekt tylko wrzuce do download. PS podaj mi swoje GG to pozniej latwiej bedzie. Zaraz dodam link

Edit:
Juz dodalem. Tu masz link. Zrobilem tez klase wiec musisz caly kod looknac:
http://hostuje.net/file.php?id=b6357cfd9c42fd18c1ba034aae1c07df
Edit x2:
Podaj GG!
P-60481
wojownik266
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-07-18 17:29:07
No niebardzo wiem co powiedzieć. Jestem w szoku. Długo już bawisz się w SFML'u? Mój numer gg 673289. Muszę jeszcze zainstalować komunikator. Bardzo rzadko z niego kożystam. Gdybyś mógł podać swój nr gg to się z Tobą skontaktuję.
Bardzo Cię przepraszam ale teraz niemogę pogadać ponieważ muszę wyjść w pilnej sprawie do kolegi bo mu komp nawalił.
P-60487
1 « 2 » 3
Poprzednia strona Strona 2 z 3 Następna strona