ridic14 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-07-16 18:25:35 czyli include i wszystkie pliki .h oprócz box2d Komunikat : You must used a host application to "run" a library. Chyba coś źle czy chodziło o coś takiego dla tego staticlib?:
#ifndef BOX2D_H #define BOX2D_H
#include <Box2D/Common/b2Settings.h> #include <Box2D/Common/b2Draw.h> #include <Box2D/Common/b2Timer.h>
#include <Box2D/Collision/Shapes/b2CircleShape.h> #include <Box2D/Collision/Shapes/b2EdgeShape.h> #include <Box2D/Collision/Shapes/b2ChainShape.h> #include <Box2D/Collision/Shapes/b2PolygonShape.h>
#include <Box2D/Collision/b2BroadPhase.h> #include <Box2D/Collision/b2Distance.h> #include <Box2D/Collision/b2DynamicTree.h> #include <Box2D/Collision/b2TimeOfImpact.h>
#include <Box2D/Dynamics/b2Body.h> #include <Box2D/Dynamics/b2Fixture.h> #include <Box2D/Dynamics/b2WorldCallbacks.h> #include <Box2D/Dynamics/b2TimeStep.h> #include <Box2D/Dynamics/b2World.h>
#include <Box2D/Dynamics/Contacts/b2Contact.h>
#include <Box2D/Dynamics/Joints/b2DistanceJoint.h> #include <Box2D/Dynamics/Joints/b2FrictionJoint.h> #include <Box2D/Dynamics/Joints/b2GearJoint.h> #include <Box2D/Dynamics/Joints/b2WheelJoint.h> #include <Box2D/Dynamics/Joints/b2MouseJoint.h> #include <Box2D/Dynamics/Joints/b2PrismaticJoint.h> #include <Box2D/Dynamics/Joints/b2PulleyJoint.h> #include <Box2D/Dynamics/Joints/b2RevoluteJoint.h> #include <Box2D/Dynamics/Joints/b2RopeJoint.h> #include <Box2D/Dynamics/Joints/b2WeldJoint.h>
#endif
|
|
ridic14 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-07-16 18:53:09 Teraz nie mam "no such file" tylko "undefinded reference" czyli brak biblioteki czyli źle zrobiłem!?! |
|
xevuel |
» 2012-07-16 18:55:22 Masz dwie opcje skompilowania Box2D: Voila! //edit: Aha, jest jeszcze trzecia - DLL. |
|
ridic14 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-07-16 18:58:59 DLL nigdzie nie ma dla box2d więc pozostaje sposób 2 |
|
xevuel |
» 2012-07-16 19:01:17 Ja mówię o kompilacji Box2D, i dlatego wszystkie te opcje są możliwe do zrealizowania w stosunkowo krótkim czasie. Aczkolwiek, faktycznie, drugie rozwiązanie jest najszybsze, ale moim zdaniem wprowadza niepotrzebny zamęt, no ale ok. |
|
ridic14 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-07-16 19:03:43 a ma ktoś może kod źródłowy teko sposobu 1 bo mój kod jest wyżej ten zły |
|
xevuel |
» 2012-07-16 19:08:13 tworzysz nowy projekt, jako typ tego projektu wybierasz Static library, dodajesz wszystkie pliki biblioteki Box2D, kompilujesz, w wyniku czego powstaje Ci plik .a, który mam nadzieję wiesz już jak dolinkować |
Masz wyjaśnione krok po kroku co zrobić. Mam coś wyjaśnić, coś jest niejasne? :) |
|
ridic14 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-07-16 19:10:15 Może nie zrozumiałem ale gdzie te pliki dodać? czy include czy jakoś inaczej? tworzysz nowy projekt, jako typ tego projektu wybierasz Static library, dodajesz wszystkie pliki biblioteki Box2D, kompilujesz, w wyniku czego powstaje Ci plik .a, który mam nadzieję wiesz już jak dolinkować
|
dodajesz wszystkie pliki biblioteki Box2D? |
|
1 « 2 » 3 |