Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[Box2D] Czy istnieją tutoriale?

Ostatnio zmodyfikowano 2012-07-29 12:23
Autor Wiadomość
SeaMonster131
» 2012-07-29 11:36:35
A po co chcesz wiedzieć jakich bibliotek używają? Wystarczy że 'zaincludujesz' nagłówki Twojej biblioteki w której piszesz i Box2D.h.
P-61349
m4tx
» 2012-07-29 11:44:41
tylko z tych tutoriali tylko o box 2d nic nie wiadomo o co chodzi w przykładach nawet nie piszą jakich bibliotek używają i masa błędów wychodzi
Jak się kopiuje kod źródłowy z przykładów bez jego analizy to tak się dzieje...
P-61351
ridic14
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-07-29 12:16:13
Ale przecież to jest tutorial do czyjejś biblioteki więc nie znam funkcji a nauczyć się na pamięć treści wszystkich plików cpp i h w Box 2d to ja dziękuję, a oni w tutkach coś tam napiszą pokażą kod bez //komentarzy i tyle
P-61355
xevuel
» 2012-07-29 12:22:21
W takim razie zaproponuję Ci najefektywniejszą metodę na nauczenie się jakiejś biblioteki. Drukujesz sobie tutorial, bo z doświadczenia wiem, że przed komputerem się inaczej myśli, czytasz to, co napisał autor, a potem patrzysz na kod. Analizujesz linijka po linijce, jeżeli czegoś nie rozumiesz, wstukujesz w google. IMO efektywniejszej metody nie ma, aczkolwiek istnieją szybsze :)

pokażą kod bez //komentarzy
Żeby zrozumieć większość kodów, nie są potrzebne żadne komentarze. Ja często nawet wolę, gdy ich nie ma, bo w dokumentacji zwykle pisze dużo więcej niż w takim komentarzu...
P-61357
m4tx
» 2012-07-29 12:23:10
nauczyć się na pamięć treści wszystkich plików cpp i h
Każe Ci ktoś? :)

w tutkach coś tam napiszą pokażą kod bez //komentarzy i tyle
"Coś tam napiszą" - i dziwisz się, że nie wiesz co oznaczają funkcje. W tym "cosiu" na pewno masz wyjaśnione wszystko. A jak nie to masz jeszcze dokumentację biblioteki.
P-61358
1 « 2 »
Poprzednia strona Strona 2 z 2