Funkcja znająca wszystkie obiekty
Ostatnio zmodyfikowano 2012-07-20 17:46
diego997 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
Funkcja znająca wszystkie obiekty » 2012-07-19 17:38:39 Kurcze nie wiem jak temat porządnie nazwać ;p Bym był w 8 niebie jak by coś takiego dało się zrobić w c++. Chodzi o to, że chciałbym mieć funkcję która jest jakby przedłużeniem głównej main(), czyli wszystko to co jest zapisane w main jest również widziane w tej funkcji, bez konieczności oczywiście podawania parametrów. Powiedzcie, że jest to możliwe :) |
|
m4tx |
» 2012-07-19 17:39:32 Zmienne globalne? Ew. makra? |
|
diego997 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-07-19 17:44:13 No ale żeby zmienne widziane były w mainie nie muszą być globalne, makra ? |
|
m4tx |
» 2012-07-19 17:46:57 No ale żeby zmienne widziane były w mainie nie muszą być globalne |
Ale jak chcesz, żeby były widziane w innej funkcji, to muszą :) Ew. zmienne w klasie. |
|
mostrom |
» 2012-07-20 17:46:05 W c++ każda zmienna przed użyciem musi być wcześniej zadeklarowana. Można to robić w funkcji deklarując ją jako static, ale jeśli potem chcesz ją użyć w innej funkcji kompilator raczej zwróci błąd. Spróbuj z extern |
|
« 1 » |