Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

Kompilacja biblioteki Box2D

Ostatnio zmodyfikowano 2012-07-26 18:15
Autor Wiadomość
diego997
Temat założony przez niniejszego użytkownika
Kompilacja biblioteki Box2D
» 2012-07-26 01:14:21
Cześć mógłby mi ktoś pomóc zainstalować bibliotekę a konkretnie Box2d. Jedyna biblioteka jaką kiedykolwiek dodawałem to SFML. Z Box2d chciałem zrobić tak samo tyle że w przeciwieństwie do SFML zawiera ponad 50 plików nagłówkowych porozrzucanych w różnych folderach. Po prostu nie wiem jak to zrobić.

W pliku readme pisze: You should use CMake to target this directory for build files.
P-61119
DejaVu
» 2012-07-26 01:46:32
Frazy, które należy wpisać w wyszukiwarkę google:

http://cpp0x.pl/forum/temat/?id=7711
P-61123
diego997
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-07-26 12:40:38
Kurcze nie może zidentyfikować kilku metod i klas m.in 'b2PolygonDef' : undeclared identifier
P-61144
DejaVu
» 2012-07-26 18:15:57
Zrób wszystko zgodnie z krokami w podanym temacie, a biblioteka Ci się skompiluje. Co jak co, ale tą bibliotekę banalnie się kompiluje (w przeciwieństwie do niektórych innych tworów).
P-61192
« 1 »
  Strona 1 z 1