Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

Do znawców szablonów wxDev-C++. Wiele plików, w tym jeden który ma nie wchodzić do kompilacji

Ostatnio zmodyfikowano 2012-07-27 17:22
Autor Wiadomość
Badman
Temat założony przez niniejszego użytkownika
Do znawców szablonów wxDev-C++. Wiele plików, w tym jeden który ma nie wchodzić do kompilacji
» 2012-07-27 09:32:37
Panowie tworzę paczkę biblioteki Gtk+ (wersja 2.24.10) do wxDev-C++. Chcę żeby m. in. newbie nie mieli problemu "gdk-pixbuf.h: No such file or directory" :)
Zrobiłem 2 szablony, jeden do klasycznego tworzenia GUI z kodu programu, drugi wykorzystujący projekt interfejsu graficznego zapisany  w pliku xml wraz z dołączonymi plikami funkcji zwrotnych callbacks.h i callbacks.c.
Jedyny problem to plik xml. Nie wiem jak go dołączyć do projektu, żeby nie był brany do kompilacji. Nazwa pliku xml to gtk+.ui. Dodatkowo fajnie by było gdyby:

1. Przy dodawaniu pliku do projektu plik xml miał nazwe projektu, a rozszezrzenie pozostało by bez zmian. Czyli nazwa projektu: "test", to do projektu dołączany jest plik test.ui i to najlepiej do katalogu MingW projektu.

2. Automatycznie w pliku main.c definicja pliku xml ustawiana była na odpowiednią ustawioną w pkt. 1. Teraz jest main.c.txt: #define UI_FILE "gtk+.ui", a chodzi żeby zmieniła się np. automatycznie na: #define UI_FILE test.ui

Zawartość mojego szablonu:

[Template]
ver=3
Name=GTK+ Glade
Icon=GTK+.ico
Description=This is a custom project.
Catagory=GUI
[Project]
Name=Custom project
IsC=0
ProfilesCount=1
ProfileIndex=1
ProjectIcon=GTK.ico
UnitCount=4
[Profile0]
ProfileName=MingW
UnitCount=0
Type=0
Compiler=-I"<INCLUDE>\gtk-2.0" -I"<LIB>\gtk-2.0\include" -I"<INCLUDE>\atk-1.0" -I"<INCLUDE>\pango-1.0" -I"<INCLUDE>\cairo" -I"<INCLUDE>\glib-2.0" -I"<INCLUDE>\glib-2.0\glib" -I"<LIB>\glib-2.0" -I"<LIB>\glib-2.0\include" -mno-cygwin -mms-bitfields_@@_
CCompiler=
Linker=-limm32 -lshell32 -lole32 -luuid -lintl -lcairo.dll -lpangowin32-1.0.dll -latk-1.0.dll -lgdk_pixbuf-2.0.dll -lgdk-win32-2.0.dll -lglib-2.0.dll -lgmodule-2.0.dll -lgobject-2.0.dll -lgthread-2.0.dll -lgtk-win32-2.0.dll -lpango-1.0.dll_@@_
CompilerSettings=
CompilerSet=0
IncludeVersionInfo=0
SupportXPThemes=0
[Unit0]
CName=main.c
C=main.c.txt
[Unit1]
CName=callbacks.c
C=callbacks.c.txt
[Unit2]
CName=callbacks.h
C=callbacks.h.txt


P-61225
DejaVu
» 2012-07-27 17:22:48
Powiem Ci, że może być ciężko aby znawcy wxDev-C++ zabrali głos, ponieważ tutaj raczej promujemy Code::Blocks i Visual C++ :)
P-61257
« 1 »
  Strona 1 z 1