Jak w temacie - jak usunąć strukturę?
Biblioteka ALLEGRO usuwa je tak:
al_destroy_display( display )
A tworzy je tak:
ALLEGRO_DISPLAY *display = al_create_new_dispaly( );
Zrobiłem coś podobnego:
struct TEXT_LINE
{
char DATA[60];
bool INSERT;
unsigned short STARTX;
unsigned short STARTY;
unsigned short STOPX;
unsigned short STOPY;
unsigned char INDENT;
unsigned char POSITION;
unsigned char STARTPOS;
};
Wywołuję to:
TEXT_LINE *mapName = control.initTextLine( 50, 50, 200, 50, 15 );
Funkcja initTextLine:
TEXT_LINE* Controls::initTextLine( unsigned short posx, unsigned short posy, unsigned short width, unsigned short height, unsigned char indent )
{
static TEXT_LINE textline = { "", true, posx, posy, width - posx, height - posy, indent, 0, 0 };
return &textline;
}
Próbuje usunąć poprzez:
delete mapName;
Błąd aplikacji, po czym debuger wywala break, pokazując na tą linię
Próbuję usunąć poprzez:
free( mapName );
Brak błędu, debuger wywala break, pokazując na tą linię.
Proszę o pomoc, bo coś nie jarze tutaj :/
EDIT
==============================
Sprawdzałem też:
1. delete[] mapName;
2. delete mapName->DATA;
3. free( mapName->DATA );
No i kiszka :/