Wyjaśnienie niektórych damych pliku .ase
Ostatnio zmodyfikowano 2012-08-06 11:29
Trix Temat założony przez niniejszego użytkownika |
Wyjaśnienie niektórych damych pliku .ase » 2012-08-05 23:37:29 1.Jeśli chodzi o face, to coś mi się tu nie zgadza, która dana za co odp. (muszę mieć pewność)? Tu kilka opisów face'ów: *MESH_FACE_LIST { *MESH_FACE 0: A: 0 B: 2 C: 3 AB: 1 BC: 1 CA: 0 *MESH_SMOOTHING 2 *MESH_MTLID 1 *MESH_FACE 1: A: 3 B: 1 C: 0 AB: 1 BC: 1 CA: 0 *MESH_SMOOTHING 2 *MESH_MTLID 1 }
To są ścianki podzielone na trójkąty, tak? Pierwsza liczba to id, druga, trzecia i czwarta to jedna ściana i trzy kolejne to też ścianki? 2.TimeValue(czas wykonywanai klatki) jest podawany w ms? 3.Co oznaczają te dane: *PROP_MOTIONBLUR 0 *PROP_CASTSHADOW 1 *PROP_RECVSHADOW 1 *WIREFRAME_COLOR 0.5255 0.2314 0.0314
? |
|
m4tx |
» 2012-08-06 07:21:53 Nie znam dokłanie formatu ASE, ale domysliłem się tego: *PROP_MOTIONBLUR 0 - motion blur == rozmycie w ruchu; nie wiem dokładnie jak się to odnosi do pojedynczych obiektów, w każdym razie tutaj jest to wyłączone *PROP_CASTSHADOW 1 - obiekt rzuca cień *PROP_RECVSHADOW 1 - cień może być rzucany na ten obiekt *WIREFRAME_COLOR 0.5255 0.2314 0.0314 - kolor siatki obiektu, RGB: 134, 59, 8 |
|
xevuel |
» 2012-08-06 08:37:45 |
|
Trix Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-08-06 11:29:47 No i wszystko jasne :)
|
|
« 1 » |