Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

Problem z rotacją obrazka(QPixmap) [Qt]

Ostatnio zmodyfikowano 2012-08-06 22:30
Autor Wiadomość
anonim
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-08-06 22:16:57
C/C++
void PaintArea::paintEvent( QPaintEvent * e )
{
    QPainter painter( this );
    painter.translate(( - HH.pixPlane.width() / 2 + 1 ), -( HH.pixPlane.height() / 2 + 1 ) );
    QMatrix mat = QMatrix().rotate( HH.angle );
    painter.setMatrix( mat );
    painter.drawPixmap( HH.XY.x(), HH.XY.y(), HH.pixPlane.width(), HH.pixPlane.height(), HH.pixPlane );
}

Jest problem: dalej obraca wokół 0.0
P-61893
DejaVu
» 2012-08-06 22:21:09
Frazy, które należy wpisać w wyszukiwarkę google:

http://stackoverflow.com/questions/8586088/rotate-rectangle-around-its-center

C/C++
painter.translate( xc, yc );
painter.rotate( 45 );
P-61894
anonim
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-08-06 22:30:27
czym jest xc i yc w tej funkci?
Przepraszam, że tak męczę

EDIT
Wielkie dzięki!!!
już sobie poradziłem:
C/C++
void PaintArea::paintEvent( QPaintEvent * e )
{
    QPainter painter( this );
    painter.translate( width() / 2, height() / 2 );
    painter.rotate( HH.angle );
    painter.drawPixmap( - HH.pixPlane.width() / 2, - HH.pixPlane.height() / 2, HH.pixPlane.width(), HH.pixPlane.height(), HH.pixPlane );
}
P-61895
1 « 2 »
Poprzednia strona Strona 2 z 2