Problem z rotacją obrazka(QPixmap) [Qt]
Ostatnio zmodyfikowano 2012-08-06 22:30
anonim Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-08-06 22:16:57 void PaintArea::paintEvent( QPaintEvent * e ) { QPainter painter( this ); painter.translate(( - HH.pixPlane.width() / 2 + 1 ), -( HH.pixPlane.height() / 2 + 1 ) ); QMatrix mat = QMatrix().rotate( HH.angle ); painter.setMatrix( mat ); painter.drawPixmap( HH.XY.x(), HH.XY.y(), HH.pixPlane.width(), HH.pixPlane.height(), HH.pixPlane ); }
Jest problem: dalej obraca wokół 0.0 |
|
DejaVu |
» 2012-08-06 22:21:09 |
|
anonim Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-08-06 22:30:27 czym jest xc i yc w tej funkci?
Przepraszam, że tak męczę
EDIT
Wielkie dzięki!!!
już sobie poradziłem:
void PaintArea::paintEvent( QPaintEvent * e ) { QPainter painter( this ); painter.translate( width() / 2, height() / 2 ); painter.rotate( HH.angle ); painter.drawPixmap( - HH.pixPlane.width() / 2, - HH.pixPlane.height() / 2, HH.pixPlane.width(), HH.pixPlane.height(), HH.pixPlane ); } |
|
1 « 2 » |