Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

Kolizja i mapa kafelkowa

Ostatnio zmodyfikowano 2012-08-11 20:52
Autor Wiadomość
hakr1921
Temat założony przez niniejszego użytkownika
Kolizja i mapa kafelkowa
» 2012-08-11 20:02:37
A więc tak, dam przykład bo to jest o wiele lepsze niż tłumaczenie.


Mam Postać, i mapę kafelkową

0,0,0,0
1,0,0,0
1,0,0,0
0,0,0,0

Jak zrobić żeby kolizją występowała z każdą płytką oznaczoną numerem 0?
P-62262
SeaMonster131
» 2012-08-11 20:13:40
Były juz takie tematy, poszukaj na forum.
C/C++
if( player.idzieWprawo && map[ player.y / wysokoscMapy ][ player.x / szerokoscMapy + 1 ] == 0 ) // lub: (player.x+iloscPikseli)/szerokoscMapy
{
    // kolizja
}

itd...
P-62263
hakr1921
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-08-11 20:52:50
Okej, już sobie przypomniałem.
Dzięki
P-62272
« 1 »
  Strona 1 z 1