Kolizja i mapa kafelkowa
Ostatnio zmodyfikowano 2012-08-11 20:52
hakr1921 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
Kolizja i mapa kafelkowa » 2012-08-11 20:02:37 A więc tak, dam przykład bo to jest o wiele lepsze niż tłumaczenie.
Mam Postać, i mapę kafelkową
0,0,0,0 1,0,0,0 1,0,0,0 0,0,0,0
Jak zrobić żeby kolizją występowała z każdą płytką oznaczoną numerem 0? |
|
SeaMonster131 |
» 2012-08-11 20:13:40 Były juz takie tematy, poszukaj na forum. if( player.idzieWprawo && map[ player.y / wysokoscMapy ][ player.x / szerokoscMapy + 1 ] == 0 ) { }
itd...
|
|
hakr1921 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-08-11 20:52:50 Okej, już sobie przypomniałem. Dzięki |
|
« 1 » |