Czas trwania
Ostatnio zmodyfikowano 2012-08-15 14:03
hakr1921 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
Czas trwania » 2012-08-15 01:54:48 A więc tak.
Chcę zrobić skilla pod spacje do mojej gry. Czyli naciskasz, pokazuje Ci się animacja ( gotowe ale tylko jak trzymasz spacje działa).
Jak zrobić żeby animacja pokazała się i zniknęła dopiero gdy jest na ostatniej klatce?
Czyli że naciskam raz spacje, pojawią się na przykład 5 klatek animacji skilla i to wszystko |
|
DejaVu |
» 2012-08-15 01:58:16 1. Pomyśl nad lepszą nazwą tematu i go popraw
2. Użyj zmiennej np. int jako licznik do animacji (np. resetuj go gdy wciśnięto spację).
/edit:
Szacunek, że po nocy siedzisz i kodujesz grę :) Mam nadzieję, że kiedyś będziesz pisał fajne gry :) |
|
akwes |
» 2012-08-15 02:28:28 Pamiętaj, aby uzależnić to od czasu a nie jak teraz mówisz od ilości klatek.
Zobacz sobie, że na różnych komputerach jest różna ilość FPS więc raz skille by działały szybciej a raz dłużej.
Czas (z grubsza, pomijamy dylatację czasu ;>) biegnie tak samo.
Dlatego 5 klatek to na wolnym komputerze może być 0.2 sekundy, a na szybkim to może być 0.5 sekundy. Z poprzedniego tematu wnoszę, że działasz w Allegro, tam zdaje się były nie takie złe timery. Timery to bardzo fajna rzecz w pisaniu gier, warto znać :) |
|
hakr1921 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-08-15 12:13:05 Mam timery w grze ;) |
|
Mrovqa |
» 2012-08-15 14:03:51 Dlatego 5 klatek to na wolnym komputerze może być 0.2 sekundy, a na szybkim to może być 0.5 sekundy. |
Chyba na odwrót :P wolny - 5f/0.2s=25fps szybki - 5f/0.5s=10fps Przynajmniej użyłeś słowa 'może' ;) //akwes siedzi na kompie z 1990 i "ale mam dobrego kompa ^^ może wolny ale więcej FPS wyciąga" :P |
|
« 1 » |