[SFML]Płynność
Ostatnio zmodyfikowano 2012-08-18 13:56
diego997 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-08-17 22:07:14 up
Odświeżam w/w
Można tak robić na tym forum ? |
|
akwes |
» 2012-08-17 22:08:56 Chryste Panie ile razy mam powtarzać.
Pamiętaj, że masz jeszcze coś takiego jak GetFrameTime
|
|
Użyłeś? |
|
diego997 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-08-17 22:12:37 Omg przecież używam clocka do tego widzisz jakąś różnicę ?
P.S a poza tym w sfml 2.0 tego nie ma |
|
akwes |
» 2012-08-17 22:17:47 To obliczaj ile trwa klatka, i przez nią mnóż wszystkie współczynniki dotyczące ruchu. |
|
diego997 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-08-17 22:42:21 Przepraszam :( Masz rację trzeba byłoby to wszystko policzyć tyle że w sfml 2.0 nie ma takiej metody.
Wtedy używam clocka i sprawdzam różnicę. Ustawiłem żeby wyświetał czas w mikrosekundach i przy jednym obiekcie na scenie i przy poruszaniu nim różnica wynosi maxymalnie +/- 2. A czas jaki jest potrzebny to ok 16 milisekund. W takim razie wychodzi na to że mam około 65 fps. Dobrze to liczę ? Tyle że kurcze wydaje mi się że uwzględniam te opóźnienia lub przyspieszenia przy poruszaniu się obiektu a mimo to on przycina. Dlatego wcześniej zapytałęm się czy to może mieć związek z tym że czas się zatrzymuje np. z powodu procesora ? |
|
SocrateZ |
» 2012-08-17 22:55:38 spróbuj dodać po window.setFramerateLimit( 60 );
window.setVerticalSyncEnabled( true ) |
|
diego997 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-08-18 00:25:58 Niestety nic to nie dało fps nadal skacze ;p Pewnie zawsze będzie skakał a co za tym idzie obiekt nigdy płynnie nie będzie się poruszać, po drugie nie można przesunąć obiektu o pół pixela.
EDIT: Otwarlem temat bo mnie olsnilo ;p Ja przy poruszaniu się zmiast zmiennej używam konkretniej liczby 3 + x.yz skoro obiekt nie moze poruszac sie co dziesiątą pixela równie dobrze mógłbym tam wpisać 3 + 0 ;p Jutro sprawdzę to na zmiennej dzisiaj nie bo jak nie zadziała to nie zasnę ;p Podziele się z wami z rana czy zadziałało :)
EDIT: Kurde nie działa ludzie nie wiem co robię nie tak pewnie to jest takie banalne a ja się na tym rozwodzę choćbym rozwiązywał problem milenijny. Mam prośbę moglibyście mi podać gotowy kod z poruszaniem kwadrata ? |
|
waxx |
» 2012-08-18 13:16:56 to nie rob tej swojej petli, tylko zrob normalnie, odpal VSync i styka |
|
1 « 2 » 3 |