Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[SFML]Płynność

Ostatnio zmodyfikowano 2012-08-18 13:56
Autor Wiadomość
diego997
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-08-17 22:07:14
up

Odświeżam w/w

Można tak robić na tym forum ?
P-62774
akwes
» 2012-08-17 22:08:56
Chryste Panie ile razy mam powtarzać.


Pamiętaj, że masz jeszcze coś takiego jak GetFrameTime
Użyłeś?
P-62775
diego997
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-08-17 22:12:37
Omg przecież używam clocka do tego widzisz jakąś różnicę ?


P.S a poza tym w sfml 2.0 tego nie ma
P-62776
akwes
» 2012-08-17 22:17:47
To obliczaj ile trwa klatka, i przez nią mnóż wszystkie współczynniki dotyczące ruchu.
P-62777
diego997
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-08-17 22:42:21
Przepraszam :( Masz rację trzeba byłoby to wszystko policzyć tyle że w sfml 2.0 nie ma takiej metody.

Wtedy używam clocka i sprawdzam różnicę. Ustawiłem żeby wyświetał czas w mikrosekundach i przy jednym obiekcie na scenie i przy poruszaniu nim różnica wynosi maxymalnie +/- 2. A czas jaki jest potrzebny to ok 16 milisekund. W takim razie wychodzi na to że mam około 65 fps. Dobrze to liczę ? Tyle że kurcze wydaje mi się że uwzględniam te opóźnienia lub przyspieszenia przy poruszaniu się obiektu a mimo to on przycina. Dlatego wcześniej zapytałęm się czy to może mieć związek z tym że czas się zatrzymuje np. z powodu procesora ?
P-62780
SocrateZ
» 2012-08-17 22:55:38
spróbuj dodać po window.setFramerateLimit( 60 );

window.setVerticalSyncEnabled( true )
P-62786
diego997
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-08-18 00:25:58
Niestety nic to nie dało fps nadal skacze ;p Pewnie zawsze będzie skakał a co za tym idzie obiekt nigdy płynnie nie będzie się poruszać, po drugie nie można przesunąć obiektu o pół pixela.




EDIT: Otwarlem temat bo mnie olsnilo ;p Ja przy poruszaniu się zmiast zmiennej używam konkretniej liczby 3 + x.yz skoro obiekt nie moze poruszac sie co dziesiątą pixela równie dobrze mógłbym tam wpisać 3 + 0 ;p Jutro sprawdzę to na zmiennej dzisiaj nie bo jak nie zadziała to nie zasnę ;p Podziele się z wami z rana czy zadziałało :)




EDIT: Kurde nie działa ludzie nie wiem co robię nie tak pewnie to jest takie banalne a ja się na tym rozwodzę choćbym rozwiązywał problem milenijny. Mam prośbę moglibyście mi podać gotowy kod z poruszaniem kwadrata ?
P-62810
waxx
» 2012-08-18 13:16:56
to nie rob tej swojej petli, tylko zrob normalnie, odpal VSync i styka
P-62840
1 « 2 » 3
Poprzednia strona Strona 2 z 3 Następna strona