glScissor(..) zawodzi :(
Ostatnio zmodyfikowano 2012-08-18 02:12
Admixior Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-08-18 02:12:32 Nie wiem dokładnie o którą wersję SFML Ci chodzi, ale w każdym bądź razie z tego co się orientuje ta funkcja służy konwertowaniu współrzędnych tylko globalnych -> lokalnych. Mówiąc globalną mam tutaj na myśli np bezwzględną pozycję myszy w oknie do pozycji takiej która da sensowne wyniki np najechania na menu, czyli tak jakby okno było tych samych rozmiarówpodanych w klasie view i chyba też obrócone itp..
//---- Dla mnie wystarczyło zrobienie zwykłej proporcji wnd.GetHeight()*coś_tam/wewnętrzna_wysokość.
Ale jak ktoś spróbuje zrobić sobie na klasie "View" funkcje Rotate() i będzie później chciał rysować "tak jakby na sfml" za pomocą glScissor jak ja to chciałem robić - to szczerze współczuję ;] |
|
1 « 2 » |