[SFML 2.0] Czy warto?
Ostatnio zmodyfikowano 2012-08-19 15:09
waxx |
» 2012-08-18 17:56:05 hmm no chyba ze tak, mialem tylko raz potrzebe poprawic kod sfmla 1.6 dodajac vertex arraye do renderingu, to tam w sumie zaden problem przekompilowac, a liby i tak static biore wiec bez dlli luzio |
|
mati1qazxsw2 |
» 2012-08-18 19:13:22 SFML 2.0 ma bug z ładowaniem/deklarowaniem textur dla OGL przed zadeklarowaniem okna aplikacji.Sytuacja nie występuje tylko u mnie. |
|
RazzorFlame |
» 2012-08-19 15:02:44 Zgodze sie z @up tyle ze mi w wersji 1.6 zwykłe obrazki nie dzialaly. |
|
yoogi |
» 2012-08-19 15:09:13 Ja jakoś nie miałem problemów z 1.6 ani 2.0 |
|
1 « 2 » |