Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[SFML] Tworzona gra przycina

Ostatnio zmodyfikowano 2012-08-21 22:37
Autor Wiadomość
diego997
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-08-20 02:19:50
Kurcze nic mi to nie mówi według tego co napisałeś to c jest bliskie 500 za każdym razem.


EDIT: POPRAWKA :p
P-63039
DejaVu
» 2012-08-20 02:21:23
No i właśnie się mylisz :) Wartość c wyniesie ~500.

/edit:
No to teraz po nitce do kłębka ;)
P-63040
diego997
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-08-20 02:26:51
Przy pierwszym obiegu pętli reset wynosi około 16 więc już za pierwszym razem wejdzie do pętli i będzie w niej przebywać dużo czasu a dokładnie przeleci ją 533 razy ??????????????????? Teraz patrze o to tobie chodzi czy o coś innego ?
P-63041
DejaVu
» 2012-08-20 02:29:07
Nie za pierwszym razem tylko za każdym razem :)
P-63042
diego997
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-08-20 02:33:07
Dokładnie za każdym razem tylko czemu innym nie przycinało ;p
P-63043
DejaVu
» 2012-08-20 02:39:07
Bo mogą mieć np. lepszy sprzęt (kartę graficzną) bądź wyłączoną synchronizację pionową. Anyway - rozwiązałeś problem?

/edit:
Ach ten nocny backup danych serwisu... upierdliwy jest (no ale konieczny) :P
P-63044
diego997
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-08-20 02:49:53
Niestety jeszcze nie rozwiązałem z rana siądę z kartkom i dokładnie wszystko wyliczę wiem że na renderowanie tracę 24 ms. Nie bardzo wiem jeszcze co wstawić zamiast 0.03f
P-63045
DejaVu
» 2012-08-20 02:52:14
W zasadzie to są możliwe co najmniej dwa poprawne rozwiązania - jedno wymaga modyfikacji jednej linijki kodu, a drugie dwóch :P no ale kombinuj :)
P-63046
1 2 3 « 4 » 5
Poprzednia strona Strona 4 z 5 Następna strona