[SFML] Tworzona gra przycina
Ostatnio zmodyfikowano 2012-08-21 22:37
diego997 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-08-20 02:19:50 Kurcze nic mi to nie mówi według tego co napisałeś to c jest bliskie 500 za każdym razem.
EDIT: POPRAWKA :p |
|
DejaVu |
» 2012-08-20 02:21:23 No i właśnie się mylisz :) Wartość c wyniesie ~500.
/edit:
No to teraz po nitce do kłębka ;) |
|
diego997 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-08-20 02:26:51 Przy pierwszym obiegu pętli reset wynosi około 16 więc już za pierwszym razem wejdzie do pętli i będzie w niej przebywać dużo czasu a dokładnie przeleci ją 533 razy ??????????????????? Teraz patrze o to tobie chodzi czy o coś innego ? |
|
DejaVu |
» 2012-08-20 02:29:07 Nie za pierwszym razem tylko za każdym razem :) |
|
diego997 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-08-20 02:33:07 Dokładnie za każdym razem tylko czemu innym nie przycinało ;p |
|
DejaVu |
» 2012-08-20 02:39:07 Bo mogą mieć np. lepszy sprzęt (kartę graficzną) bądź wyłączoną synchronizację pionową. Anyway - rozwiązałeś problem?
/edit:
Ach ten nocny backup danych serwisu... upierdliwy jest (no ale konieczny) :P |
|
diego997 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-08-20 02:49:53 Niestety jeszcze nie rozwiązałem z rana siądę z kartkom i dokładnie wszystko wyliczę wiem że na renderowanie tracę 24 ms. Nie bardzo wiem jeszcze co wstawić zamiast 0.03f |
|
DejaVu |
» 2012-08-20 02:52:14 W zasadzie to są możliwe co najmniej dwa poprawne rozwiązania - jedno wymaga modyfikacji jednej linijki kodu, a drugie dwóch :P no ale kombinuj :)
|
|
1 2 3 « 4 » 5 |