[SFML] Tworzona gra przycina
Ostatnio zmodyfikowano 2012-08-21 22:37
diego997 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-08-20 12:30:29 Tnie mi kurde nadal mi tnie nieeeeee no zaraz mnie coś kurde, zrobiłem wszystko tak że nie powinno ciąć przecież nadrabia te kratki. Wiecie co jak bym zrobił formata to raczej to nic nie da co nie ? Może nowsze sterowniki do karty graficznej ? Pytałem się znajomych to im nie tnie tyle że nie widziałem jak im to chodzi może według mnie to tnie a według nich nie ;p
P.S bardzo dużo razy użyłem słowa tnie ;p |
|
Mrovqa |
» 2012-08-20 14:04:18 Zrób sobie test porównawczy. Skompiluj kod innej gierki (chociażby z tej strony poruszanie obiektem) i porównaj do Twojej gry. //edit: albo porównaj z tym.To jest moja gierka napisana byle jak, więc kodem się nie przejmuj :P Napisałem ją w szkole w dwie godziny (bodaj na matmie i technice xd siedziałem w pierwszej ławce i nauczyciele zbytnio nie mieli nic przeciwko :D w każdym razie, jeśli chodziło o mnie :D), więc się nie dziw ;) Bodaj, żeby wczytało dane do gry to albo przenieś je do folderu z binarką, albo odpal spod CB/konsoli (konsola z aktualnym folderem jako katalog, w którym jest projekt) |
|
diego997 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-08-21 14:35:28 @Mrovqa wesoła gra ale też przycina ;p Hmm może nie wiecie co mam na myśli mówiąc przycina to nie jest tak że gra łapie freeza np na sekundę tylko ruch nie jest płynny obiekt "warpi".
EDIT: @Mrovka mozesz umiescic taka instrukcje cout << (int)(oknoAplikacji.GetFrameTime() * 1000) << endl; (chyba to sie nazywa instrukcja ;p) i powiedzieć jakie liczby najczesciej ci sie wyswietlają w konsoli chyba ze to jest tylko jedna liczba to napisz jaka ;d |
|
mati1qazxsw2 |
» 2012-08-21 15:10:39 @up Ciągły cout w konsoli zwalnia gre niemiłosiernie więc to co sugerujesz jest bezsensu. @offtopic Widze, że piszemy te same gry;p Choć mam bardzo słabą kartę grafiki i kod to chodzi płynnie w przeciwieństwie do twojej ;p |
|
diego997 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-08-21 15:49:25 up poslij execka :D
BTW: Zwalnia gre niemiłosiernie tak samo na każdym komputerze(chyba że nie ;p) więc to co sugeruję jest dobre ;p |
|
Mrovqa |
» 2012-08-21 16:47:30 @mati nie sprawdzałem, czy jest tam ten cout - jeśli jest to skompiluj bez - są źródła, co za problem? Wiem, że cout zwalnia ;) Ta paczka to jest dokładnie ta, która sobie na pocztę ze szkoły wysłałem :) |
|
mati1qazxsw2 |
» 2012-08-21 18:42:31 #diego
Daj src giery to popaczymy dlaczego muli ;p
Moja gierka (sfml 1.6 lub 2.0) nie muli mi na kompie, twoja mniejsza muli, wiec wniosek jaki sie nasuwa to kod. |
|
diego997 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-08-21 22:37:29 |
|
1 2 3 4 « 5 » |