Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

Osiedlowa gierka [Baza danych]

Ostatnio zmodyfikowano 2012-08-21 15:49
Autor Wiadomość
DejaVu
» 2012-08-20 14:28:08
» KursyKurs WinSock, C++ kurs - wiedz jednak, że idziesz na głęboką wodę.
P-63072
Mrovqa
» 2012-08-20 16:41:59
Nada się wszystko, co obsługuje protokół TCP bądź UDP :) Z czego w grach używa się raczej tego drugiego, ze względu na szybkość. Prócz WinSocka można użyć też Qt, SFMLa (bardzo wygodne i proste, odrazu dodam, iż fajna biblioteka do gier), bodajże cURL (nie jestem pewien, ale on obsługuje kupę protokołów, więc zdziwiłbym się, gdyby TCP lub UDP nie obsługiwał :P) i wiele innych... ;)
Jeżeli zacząłeś naukę jednej biblioteki - to zostań przy niej, a nie przerzucaj się z jednej na drugą :) Przynajmniej na początku swojej przygody z programowaniem :)
P-63084
hincu
» 2012-08-21 13:46:25
Mrovqa nie zgodze sie z toba, jest cala masa gier na protokole tcp a to dlatego ze pakiety zawsze dochodza bez wzgledu na to czy sa lagi, wiec bezpieczniejsza metoda jest uzycie tcp anizeli udp aczkolwiek w fpsach to udp sie stosuje
P-63178
Mrovqa
» 2012-08-21 13:50:52
@up napisałem "raczej", a nie "tylko". Czytaj uważnie...
Wiem, że gry nie działają tylko na UDP i że TCP jest dużo bardziej bezpieczniejsze :P Jednakże gry nie są tak ważne jak przykładowo jakieś komunikatory - gdzie raczej liczy się to czy dojdzie i w jakim stanie ;)
P-63179
ICQ
» 2012-08-21 15:49:59
Polecam pobawić się aplikacją unity3d jest bardzo elastyczna.
Z tego co wiem nie było by problemu ze ściąganiem klienta z sieci bo gry można odpalać od razu przez przeglądarkę a w dodatku można je kompilować pod różne platformy jak xbox, ps czy pc.
Z tego co jeszcze pamiętam to od jakiegoś czasu udp jest wykorzystywane w tvip do strumieniowania co skutkuje mniejszym wysyceniem przepustowości.

Co do baz to na xp czy innym ms zainstaluj xamp`a. Przez przeglądarkę będziesz mógł stworzyć bazę danych która będzie ci odpowiadać do gry.
P-63190
1 « 2 »
Poprzednia strona Strona 2 z 2