[SFML]Renderowanie mapy z kafelków
Ostatnio zmodyfikowano 2012-08-22 20:53
RazzorFlame |
» 2012-08-22 16:44:40 ksry jesteś taki niekumaty? po kiego grzyba ci ten string? po kiego grzyba ci tablica sprite'ow? czemu chcesz co klatke przypisywać tablicy wartości? O jezu wejdź na easykoder.vot.pl
@m4tx WTF? Myślałem że większość osób na forum zna tą stronke... z niej jest Kurs Allegro na tej stronie |
|
ksry Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-08-22 16:51:12 Tego akurat nie wiesz :D Mapę chce wczytywać z pliku. Jak już pisałem - za każdym razem mapa jest inna. Fakt, przy rozpoczęciu gry można wpakować samą tablicę, ale kiedy chce zapisać grę, a potem ją wczytać będzie problem.
@RazzorFlame poczytam tam trochę :P jest coś o robieniu save? |
|
waxx |
» 2012-08-22 17:02:27 To przy wczytaniu...znow wczytasz? Zapisuj do pliku tez wielkosc mapy i tak sobie latwo stworzysz te tablice dynamicznie |
|
m4tx |
» 2012-08-22 17:06:17 @m4tx WTF? Myślałem że większość osób na forum zna tą stronke... z niej jest Kurs Allegro na tej stronie |
Nigdy nie korzystałem z Allegro, więc wiesz... ;) |
|
RazzorFlame |
» 2012-08-22 17:14:58 Aha spoko :d |
|
ksry Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-08-22 18:28:36 Dobra, nabazgrałem coś. Teraz mam pewien problemik - podczas chodzenia postaci mapa się przesuwa (postać ma być na środku oczywiście, jedynie może zmieniać pozycje na ekranie na krańcach mapy) i dzieje się to ultraszybko. Ograniczyłem za pomocą sf::Clock częstotliwość klikania w klawisze chodzenia - do 1/10 sekundy. Wyglądało to bardzo sztucznie, jakby elementy po prostu się teleportowały. Zwiększyłem do 1/20 i jestem w punkcie wyjścia, bo jest za szybko.
Jakieś pomysły czy dalej z tym kombinować? |
|
waxx |
» 2012-08-22 18:30:06 nie ograniczaj szybkosci klikania ale szybkosc postaci...? pokaz jak to robisz |
|
RazzorFlame |
» 2012-08-22 18:31:37 Przesuwasz po całej kratce? o.O Nie lepiej po pixelu? bedzie wtedy realistyczniej |
|
1 2 3 « 4 » 5 |