Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[SFML]Renderowanie mapy z kafelków

Ostatnio zmodyfikowano 2012-08-22 20:53
Autor Wiadomość
RazzorFlame
» 2012-08-22 16:44:40
ksry jesteś taki niekumaty? po kiego grzyba ci ten string? po kiego grzyba ci tablica sprite'ow? czemu chcesz co klatke przypisywać tablicy wartości? O jezu wejdź na easykoder.vot.pl

@m4tx WTF? Myślałem że większość osób na forum zna tą stronke... z niej jest Kurs Allegro na tej stronie
P-63303
ksry
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-08-22 16:51:12
Tego akurat nie wiesz :D Mapę chce wczytywać z pliku. Jak już pisałem - za każdym razem mapa jest inna. Fakt, przy rozpoczęciu gry można wpakować samą tablicę, ale kiedy chce zapisać grę, a potem ją wczytać będzie problem.

@RazzorFlame poczytam tam trochę :P jest coś o robieniu save?
P-63304
waxx
» 2012-08-22 17:02:27
To przy wczytaniu...znow wczytasz? Zapisuj do pliku tez wielkosc mapy i tak sobie latwo stworzysz te tablice dynamicznie
P-63309
m4tx
» 2012-08-22 17:06:17
@m4tx WTF? Myślałem że większość osób na forum zna tą stronke... z niej jest Kurs Allegro na tej stronie
Nigdy nie korzystałem z Allegro, więc wiesz... ;)
P-63310
RazzorFlame
» 2012-08-22 17:14:58
Aha spoko :d
P-63312
ksry
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-08-22 18:28:36
Dobra, nabazgrałem coś. Teraz mam pewien problemik - podczas chodzenia postaci mapa się przesuwa (postać ma być na środku oczywiście, jedynie może zmieniać pozycje na ekranie na krańcach mapy) i dzieje się to ultraszybko.
Ograniczyłem za pomocą sf::Clock częstotliwość klikania w klawisze chodzenia - do 1/10 sekundy. Wyglądało to bardzo sztucznie, jakby elementy po prostu się teleportowały. Zwiększyłem do 1/20 i jestem w punkcie wyjścia, bo jest za szybko.

Jakieś pomysły czy dalej z tym kombinować?
P-63321
waxx
» 2012-08-22 18:30:06
nie ograniczaj szybkosci klikania ale szybkosc postaci...?
pokaz jak to robisz
P-63322
RazzorFlame
» 2012-08-22 18:31:37
Przesuwasz po całej kratce? o.O Nie lepiej po pixelu? bedzie wtedy realistyczniej
P-63323
1 2 3 « 4 » 5
Poprzednia strona Strona 4 z 5 Następna strona