Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[SFML]Renderowanie mapy z kafelków

Ostatnio zmodyfikowano 2012-08-22 20:53
Autor Wiadomość
ksry
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-08-22 18:45:27
C/C++
for( int x = 0; x <= 21; x++ )
{
    for( int y = 0; y <= 12; y++ )
    {
        switch( mapcia[ y + pozycja_gracza_y ][ x + pozycja_gracza_x ] )
        {
        case 1: data.ekran_mapa[ x ][ y ].setTexture( data.ziemia ); break;
        case 0: data.ekran_mapa[ x ][ y ].setTexture( data.blokada );
        }
        ekran.draw( data.ekran_mapa[ x ][ y ] );
    }
}

przy okazji, dlaczego jeśli renderuje mapcia[x][y] (aktualnie [y][x]) to mapa przekręca się o 90 stopni ? :D

co do prędkości postaci - jak mogę ją zmienic, skoro postać stoi w miejscu? :x
Chyba że mam przerobić, że postać robi krok a potem mapa się przesuwa o kratkę w stronę zrobionego kroku..
P-63325
waxx
» 2012-08-22 18:51:25
to postac ma sie przesuwac - w grze reprezentujesz swiat fizyczny normalnie jak w realu
ruszajac postacia mozesz potemm zmieniac tylko kamere - o tym bylo na tym forum tyle razy, poczytaj
P-63326
RazzorFlame
» 2012-08-22 18:55:01
Hahahah xd zobacz moj post (2)
http://cpp0x.pl/forum/temat/?id=8030
P-63329
ksry
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-08-22 20:43:41
waxx - w jaki sposób mam przesuwać postać, by nie zmieniała pozycji na ekranie? :P wpadłem tylko na przesuwanie mapy zamiast tego, więc to zastosowałem. jakieś inne propozycje?
P-63346
Mrovqa
» 2012-08-22 20:53:56
@up było coś takiego jak View :P
P-63347
1 2 3 4 « 5 »
Poprzednia strona Strona 5 z 5