[SFML]Renderowanie mapy z kafelków
Ostatnio zmodyfikowano 2012-08-22 20:53
ksry Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-08-22 18:45:27 for( int x = 0; x <= 21; x++ ) { for( int y = 0; y <= 12; y++ ) { switch( mapcia[ y + pozycja_gracza_y ][ x + pozycja_gracza_x ] ) { case 1: data.ekran_mapa[ x ][ y ].setTexture( data.ziemia ); break; case 0: data.ekran_mapa[ x ][ y ].setTexture( data.blokada ); } ekran.draw( data.ekran_mapa[ x ][ y ] ); } } przy okazji, dlaczego jeśli renderuje mapcia[x][y] (aktualnie [y][x]) to mapa przekręca się o 90 stopni ? :D co do prędkości postaci - jak mogę ją zmienic, skoro postać stoi w miejscu? :x Chyba że mam przerobić, że postać robi krok a potem mapa się przesuwa o kratkę w stronę zrobionego kroku.. |
|
waxx |
» 2012-08-22 18:51:25 to postac ma sie przesuwac - w grze reprezentujesz swiat fizyczny normalnie jak w realu ruszajac postacia mozesz potemm zmieniac tylko kamere - o tym bylo na tym forum tyle razy, poczytaj |
|
RazzorFlame |
» 2012-08-22 18:55:01 |
|
ksry Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-08-22 20:43:41 waxx - w jaki sposób mam przesuwać postać, by nie zmieniała pozycji na ekranie? :P wpadłem tylko na przesuwanie mapy zamiast tego, więc to zastosowałem. jakieś inne propozycje? |
|
Mrovqa |
» 2012-08-22 20:53:56 @up było coś takiego jak View :P |
|
1 2 3 4 « 5 » |