Szybkość potwora = timer
Ostatnio zmodyfikowano 2012-08-26 12:54
hakr1921 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
Szybkość potwora = timer » 2012-08-23 21:38:29 A więc mam timer z kursu. Mam ogólnie ustawioną szybkość 50, w pętli jest speed--. Mam voida którego wczytuje. Znajduję się w nim poruszanie 'potwora' - czyli bieganie za graczem. Jak to zrobić żeby zmniejszyć prędkość potwora do 25? Tak wyglądają moje voidy void InitComet(Comet comets[], int size) { for(int i = 0; i < size; i++) { comets[i].live = false; } }; void DrawComet(Comet comets[], int size) { for(int i = 0; i < size; i++) { if(comets[i].live) { masked_blit( ufob, bufor, ludek.kierunek*20 ,ludek.klatka*30 ,comets[i].x, comets[i].y, 20,30);
} } }; void StartComet(Comet comets[], int size) { for(int i = 0; i < size; i++) { if(!comets[i].live) { if(rand() % 10 == 0) { comets[i].live = true; comets[i].x = 800; comets[i].y = 30 + rand() % (600 - 60);
break; } } } }; |
|
hakr1921 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-08-24 01:27:40 re |
|
Dragonit |
» 2012-08-24 02:37:56 A czemu nie ustalisz sobie prędkości poruszania gracza i potworka, zamiast bawić się w timery ? Gracz np. porusza się o 4 piksele a potworek o 2, prostsze i działa na jednej pętli głównej. |
|
hakr1921 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-08-24 10:51:27 Próbowałem i nic nie dało. Robiłem też tak double predkosc = 1;
if( ludek.x - 10 > comets[i].x ) comets[i].x++, comets[i] -= predkosc; Jeśli powiększe swoją prędkość to zaś będzie za szybko wszystko się działo, dlatego zależy mi na obniżeniu prędkości przeciwnika |
|
mati1qazxsw2 |
» 2012-08-24 11:42:48 Ogranicz fps badz pobaw sie w delta timming |
|
hakr1921 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-08-24 13:37:42 A nie da się tego jakoś inaczej zrobić?
|
|
Mrovqa |
» 2012-08-24 14:08:43 @up może się da, ale po co kombinować? To co napisał @mati1qazxsw2 to najprostsze rozwiązania i do tego wygodne. |
|
hakr1921 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-08-25 01:52:59 Nie pomogło. |
|
« 1 » 2 |