[SFML] zamiana klawisza sf::Input na literę std::string
Ostatnio zmodyfikowano 2012-08-25 21:57
starter Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[SFML] zamiana klawisza sf::Input na literę std::string » 2012-08-25 21:10:23 Witam, potrzebuję wczytywać znaki z klawiatury i zapisywać je do zmiennej std::string aby móc je następnie wyświetlić jako sf::String na ekranie. Mam pomysł jak to zrobić ale wymaga on dużej ilości kodu: if( sterowanie.IsKeyDown( sf::Key::Y ) ) msg_ram =+ "y"; else { if( sterowanie.IsKeyDown( sf::Key::Z ) ) msg_ram =+ "z"; else { ..... } }
i w ten sposób cały alfabet dla dużych i małych liter, cyfry, znaki. Ogółem wiele, wiele linijek kodu. Pytanie: czy jest na to inny sposób? Jeśli tak to jaki? |
|
waxx |
» 2012-08-25 21:17:25 Mozesz przechwycic event: if( Event.Type == sf::Event::TextEntered ) { msg_ram += static_cast < char >( Event.Text.Unicode ); }
|
|
starter Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-08-25 21:19:30 to będzie działać tak jak moja metoda? litera wciśnięta od razu zostanie zapisana do zmiennej? przeczyta enter? |
|
Mrovqa |
» 2012-08-25 21:21:49 |
|
waxx |
» 2012-08-25 21:57:05 tak przeczyta enter zawsze mozesz zrobic ifa ze jak znak bedzie jakims enterem albo backspacem to zeby nie dodawalo (sprawdz po tablicy ascii) |
|
« 1 » |