Brak bibliotek STL w Code::Blocks
Ostatnio zmodyfikowano 2012-08-30 23:37
CodeMeister Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-08-30 22:06:59 #ifndef GLOBAL_HEADER_HPP___ #define GLOBAL_HEADER_HPP___
#include <process.h> #include <windows.h> #include <winsock2.h> #include <string> #include <vector>
using std::string; using std::vector;
class Pakiet { public: vector <char> login; vector <char> message; };
#define PORT 2888
void __cdecl recvThread(void* abc123); // Watek
// zmienne i deklaracje do GUI LRESULT CALLBACK WndProc( HWND hwnd, UINT msg, WPARAM wParam, LPARAM lParam ); BOOL CALLBACK DlgProc(HWND hwnd, UINT Message, WPARAM wParam, LPARAM lParam); void AddWindowText( HWND hWnd, char * text );
#endif //GLOBAL_HEADER_HPP___
|
|
cyklopek11 |
» 2012-08-30 22:15:04 Dobra zaznacz wyraz string w wyrażeniu #include <string> i kliknij prawym-> open #include file: 'string' i zobaczymi czy otworzy ci ten plik nagłówkowy
jak nie otworzy to: - albo nie masz (wyparował) pliku nagłówkowego - albo masz coś namieszane w ścieżkach |
|
CodeMeister Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-08-30 22:23:06 działa... :/ to już nie wiem o co chodzi |
|
cyklopek11 |
» 2012-08-30 22:26:01 hmmm... tej opcji nie uwzględniłem :-)
Pozostaje tylko jedno: -Utwórz całkowicie nowy projekt -Skopiuj wszystkie pliki do katalogu tego nowego projektu - skompiluj i sprawdź czy działa |
|
DejaVu |
» 2012-08-30 22:37:56 Skonfiguruj ten projekt... albo utwórz nowy i dodaj do niego wszystkie pliki ze starego projektu. |
|
CodeMeister Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-08-30 22:42:21 //w empty project też tak jest
|
w win32GUI project też nie działa |
|
DejaVu |
» 2012-08-30 22:43:58 ... nieważne czy to będzie WinGUI czy Empty project - ważne jest jakim kompilatorem ma kompilować pliki w tym projekcie... |
|
CodeMeister Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-08-30 22:49:45 GNU GCC Compiler //EDIT: zaraz chyba przeinstaluje to CB |
|
1 2 « 3 » 4 |