[SFML]Network Client Server
Ostatnio zmodyfikowano 2012-09-07 14:57
diego997 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[SFML]Network Client Server » 2012-09-07 13:08:01 Jeżeli mam tylko jeden komputer i chciałbym sprawdzić jak się zachowuje client to muszę zainwestować w drugi :D ? |
|
waxx |
» 2012-09-07 13:15:59 mozesz sie laczyc do localhosta przeciez... |
|
DejaVu |
» 2012-09-07 13:22:11 Możesz łączyć się z adresem IP: 127.0.0.1. |
|
m4tx |
» 2012-09-07 13:35:41 Śmiem twierdzić, że localhost i 127.0.0.1 to to samo :) |
|
DejaVu |
» 2012-09-07 13:44:25 Tak, ale aplikacja nie musi robić translacji nazwy na adres IP. |
|
diego997 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-09-07 14:34:13 <DELETE>
EDIT: jedną rzecz źle przeczytałem zaraz wyślę posta |
|
m4tx |
» 2012-09-07 14:39:10 #include <SFML\Graphics.hpp>
Gratuluję! Właśnie uczyniłeś swoją aplikację niekompilowalną na praktycznie każdym systemem poza Windowsem! :) Właściwie to czemu łączysz się z 192.168.2.125? I czemu mówisz, że nie działa? Masz na to jakieś dowody? I czemu dziwisz się, że nie działa, skoro (z tego co widzę, nie pisałem nigdy nic w sfml-network), o ile bindujesz się na port 4567, to już go nie nasłuchujesz? |
|
diego997 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-09-07 14:49:16 Ale ty szybki jestes ;p |
|
« 1 » 2 |