Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[SFML]Network Client Server

Ostatnio zmodyfikowano 2012-09-07 14:57
Autor Wiadomość
diego997
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[SFML]Network Client Server
» 2012-09-07 13:08:01
Jeżeli mam tylko jeden komputer i chciałbym sprawdzić jak się zachowuje client to muszę zainwestować w drugi :D ?
P-64484
waxx
» 2012-09-07 13:15:59
mozesz sie laczyc do localhosta przeciez...
P-64485
DejaVu
» 2012-09-07 13:22:11
Możesz łączyć się z adresem IP: 127.0.0.1.
P-64486
m4tx
» 2012-09-07 13:35:41
Śmiem twierdzić, że localhost i 127.0.0.1 to to samo :)
P-64487
DejaVu
» 2012-09-07 13:44:25
Tak, ale aplikacja nie musi robić translacji nazwy na adres IP.
P-64488
diego997
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-09-07 14:34:13
<DELETE>




EDIT: jedną rzecz źle przeczytałem zaraz wyślę posta
P-64489
m4tx
» 2012-09-07 14:39:10
C/C++
#include <SFML\Graphics.hpp>
Gratuluję! Właśnie uczyniłeś swoją aplikację niekompilowalną na praktycznie każdym systemem poza Windowsem! :)

Właściwie to czemu łączysz się z 192.168.2.125? I czemu mówisz, że nie działa? Masz na to jakieś dowody? I czemu dziwisz się, że nie działa, skoro (z tego co widzę, nie pisałem nigdy nic w sfml-network), o ile bindujesz się na port 4567, to już go nie nasłuchujesz?
P-64490
diego997
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-09-07 14:49:16
Ale ty szybki jestes ;p
P-64494
« 1 » 2
  Strona 1 z 2 Następna strona