[Open GL] glTranslatef
Ostatnio zmodyfikowano 2012-09-09 14:35
Gabes |
» 2012-09-08 21:03:28 To fajnie, powinieneś dać gdzieś raz glEnable( GL_DEPTH_TEST ); zobaczysz jak zaczniesz obracać we wszystkich osich glRotatef( i, 1.0f, 1.0f, 1.0f ); |
|
yoogi Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-09-08 23:08:07 Error 2 error LNK1120: 1 unresolved externals c:\users\aron\documents\visual studio 2010\Projects\SFML OpenGL\Release\SFML OpenGL.exe SFML OpenGL Error 1 error LNK2001: unresolved external symbol __imp__gluPerspective c:\Users\Aron\documents\visual studio 2010\Projects\SFML OpenGL\SFML OpenGL\OpenGlRender.obj Coś zepsułem, jak zacząłem dzielić kod na kilka plików. Linkera nie ruszałem, więc nie wiem co jest nie tak |
|
Gabes |
» 2012-09-08 23:19:22 być może musisz dać #include <GL/glu.h> i #pragma comment(lib,"glu32.lib") do gluPerspective to rozszerzenie ogla. |
|
yoogi Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-09-08 23:35:35 #include <stdio.h> #include <GL/GLAux.h> #include <SFML/OpenGL.hpp> #include <GL/glu.h>
#pragma comment(lib,"OpenGL32.lib") #pragma comment(lib,"glu32.lib") #pragma comment(lib,"glaux.lib")
nadal to samo |
|
yoogi Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-09-09 14:35:08 Kiedy dodałem folder "GL" z headerami do folderu include w visual studio, to zaczął się ten błąd. Kiedy usunąłem ten folder to headery i libki includowały się z "C:\Program Files (x86)\Microsoft SDKs\Windows\v7.0A\include\GL\glu.h". Zamiast z folderu visual studio 10.0 |
|
1 « 2 » |