Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[Open GL] glTranslatef

Ostatnio zmodyfikowano 2012-09-09 14:35
Autor Wiadomość
Gabes
» 2012-09-08 21:03:28
To fajnie, powinieneś dać gdzieś raz
glEnable( GL_DEPTH_TEST );
zobaczysz jak zaczniesz obracać we wszystkich osich
glRotatef( i, 1.0f, 1.0f, 1.0f );
P-64639
yoogi
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-09-08 23:08:07
Error 2 error LNK1120: 1 unresolved externals c:\users\aron\documents\visual studio 2010\Projects\SFML OpenGL\Release\SFML OpenGL.exe SFML OpenGL
Error 1 error LNK2001: unresolved external symbol __imp__gluPerspective c:\Users\Aron\documents\visual studio 2010\Projects\SFML OpenGL\SFML OpenGL\OpenGlRender.obj

Coś zepsułem, jak zacząłem dzielić kod na kilka plików. Linkera nie ruszałem, więc nie wiem co jest nie tak
P-64650
Gabes
» 2012-09-08 23:19:22
być może musisz dać #include <GL/glu.h> i #pragma comment(lib,"glu32.lib") do gluPerspective to rozszerzenie ogla.
P-64652
yoogi
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-09-08 23:35:35
C/C++
#include <stdio.h>
#include <GL/GLAux.h>
#include <SFML/OpenGL.hpp>
#include <GL/glu.h>

#pragma comment(lib,"OpenGL32.lib")
#pragma comment(lib,"glu32.lib")
#pragma comment(lib,"glaux.lib")

nadal to samo
P-64655
yoogi
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-09-09 14:35:08
Kiedy dodałem folder "GL" z headerami do folderu include w visual studio, to zaczął się ten błąd. Kiedy usunąłem ten folder to headery i libki includowały się z "C:\Program Files (x86)\Microsoft SDKs\Windows\v7.0A\include\GL\glu.h". Zamiast z folderu visual studio 10.0
P-64703
1 « 2 »
Poprzednia strona Strona 2 z 2