Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

algorytm "rozchodzenia się fali"

Ostatnio zmodyfikowano 2012-09-12 21:22
Autor Wiadomość
Katruf
Temat założony przez niniejszego użytkownika
algorytm "rozchodzenia się fali"
» 2012-09-12 20:29:22
Witam,
mam problem z napisaniem algorytmu który wypełniałby przestrzeń rysując coraz większe koło, udało mi się napisać prosty algorytm ale on rysuje coraz większy kwadrat a do koła nie mam pojęcia jak się zabrać. Czy ma ktoś pomysł jak to rozwiązać?
Z góry dziękuję, Katruf.
P-64842
starter
» 2012-09-12 20:31:12
jakiej biblioteki używasz?
P-64843
m4tx
» 2012-09-12 20:34:08
Są 2 funkcje, których potrzebujesz. Zwą się sin i cos.
Aczkolwiek, tak jak mówi @starter - jakiej biblioteki graficznej używasz? Możliwe, że w tej bibliotece są funkcje do rysowania koła, więc pisanie własnej byłoby wtedy bez sensu.
P-64844
Mrovqa
» 2012-09-12 20:41:33
Zapewne używasz prymitywów; jeśli tak to poszukaj takiego do rysowania koła i zwiększaj tam promień koła ;)
Podaj bibliotekę i ew. opisz krótko jak rysujesz kwadrat (prymityw?).
P-64845
Katruf
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-09-12 20:53:07
jeśli chodzi o bibliotekę graficzną to chwilowo żadnej, płaszczyznę reprezentuje dwuwymiarowa tablica a z rysowaniem okręgu i zwiększaniem promienia to chyba najlepszy pomysł dzięki za pomoc
P-64846
Mrovqa
» 2012-09-12 21:04:27
Obstawiam, iż gra na konsolkę, co? Co do bibliotek graficznych - polecam SFMLa ;)
P-64847
Katruf
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-09-12 21:22:13
nie chwilowo to nie jest gra na konsole problem ten rozpatruje gdyż później zamierzam zrobić program symulujący wybuch, a jeśli już mowa o bibliotekach to w opengl jaki nagłówek trzeba dołączyć do projektu(Microsoft visual 2010 ee) bo w  kursie chyba nie było ?
P-64848
« 1 »
  Strona 1 z 1