algorytm "rozchodzenia się fali"
Ostatnio zmodyfikowano 2012-09-12 21:22
Katruf Temat założony przez niniejszego użytkownika |
algorytm "rozchodzenia się fali" » 2012-09-12 20:29:22 Witam, mam problem z napisaniem algorytmu który wypełniałby przestrzeń rysując coraz większe koło, udało mi się napisać prosty algorytm ale on rysuje coraz większy kwadrat a do koła nie mam pojęcia jak się zabrać. Czy ma ktoś pomysł jak to rozwiązać? Z góry dziękuję, Katruf. |
|
starter |
» 2012-09-12 20:31:12 jakiej biblioteki używasz? |
|
m4tx |
» 2012-09-12 20:34:08 Są 2 funkcje, których potrzebujesz. Zwą się sin i cos. Aczkolwiek, tak jak mówi @starter - jakiej biblioteki graficznej używasz? Możliwe, że w tej bibliotece są funkcje do rysowania koła, więc pisanie własnej byłoby wtedy bez sensu. |
|
Mrovqa |
» 2012-09-12 20:41:33 Zapewne używasz prymitywów; jeśli tak to poszukaj takiego do rysowania koła i zwiększaj tam promień koła ;) Podaj bibliotekę i ew. opisz krótko jak rysujesz kwadrat (prymityw?). |
|
Katruf Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-09-12 20:53:07 jeśli chodzi o bibliotekę graficzną to chwilowo żadnej, płaszczyznę reprezentuje dwuwymiarowa tablica a z rysowaniem okręgu i zwiększaniem promienia to chyba najlepszy pomysł dzięki za pomoc |
|
Mrovqa |
» 2012-09-12 21:04:27 Obstawiam, iż gra na konsolkę, co? Co do bibliotek graficznych - polecam SFMLa ;) |
|
Katruf Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-09-12 21:22:13 nie chwilowo to nie jest gra na konsole problem ten rozpatruje gdyż później zamierzam zrobić program symulujący wybuch, a jeśli już mowa o bibliotekach to w opengl jaki nagłówek trzeba dołączyć do projektu(Microsoft visual 2010 ee) bo w kursie chyba nie było ? |
|
« 1 » |